duminică, 25 mai 2014

Te laud!

Te laud pentru frumuseţea pe care o pot vedea!
Te laud pentru cântecul păsărilor, cântec ce îl pot auzi!
Te laud pentru mirosul şi gustul cafelei!
Te laud pentru că am picioare şi mâini şi le pot folosi!
Te laud pentru că mi-ai dat cap şi minte. Dar nu mi le-ai dat ca să nu îmi plouă în gât ci ca să le folosesc.
Te laud pentru că am ochi şi pot vedea, pot citi!
Te laud pentru Cuvântul Tău scris!
Te laud pentru Duhul Tău pus în mine ce mă ajută să înţeleg ce citesc, studiez, mă convinge că sunt pe arătură şi mă aduce înapoi la Tine!
Te laud pentru mântuirea ce am primit-o prin Isus Christos = Yeshua HaMaschiach, Cuvântul întrupat!
Te laud pentru că văd probat în istorie împlinirea Scripturilor.
Te laud pentru că urmăresc ştirile şi văd cum profeţiile se împlinesc sub ochii mei!
Te laud pentru că eşti în control şi orice se întâmplă este îngăduit de Tine!

Te laud pentru că eşti aici cu mine, vorbeşti cu mine prin Duhul Tău!
Te laud pentru minunile ce le faci în viaţa mea sau a celor de lângă mine şi îmi întăreşti credinţa.
Te laud pentru că eşti Prietenul meu cel mai bun!
Te laud pentru că m-ai înfiat şi sunt a Ta!

Te laud pentru darurile şi talentele cu care m-ai înzestrat.
Te laud pentru abilităţile ce Le-ai pus cu măiestrie în mine.
Te laud că nu sunt un accident nedorit ci fac parte din panul Tau şi din veşnicii m-ai creionat şi iubit.
Te laud pentru că stârneşti dorul după Tine din mine şi mă aduci mai aproape şi mai aproape de Tine.

Te laud pentru că eşti Refugiul în care mă ascund când furtunile se ţin lanţ în şi cu mine!
Te laud pentru că la umbra aripilor Tale găsesc odihnă pentru sufletul meu!
Te laud pentru că mă vindeci fizic, emoţional, spiritual, psihic.
Te laud pentru că îmi răspunzi la întrebări şi stârneşti altele în mine.

Niciun comentariu: