luni, 17 noiembrie 2014

Iosif şi Daniel

Mă tot frământă o întrebare. Am citit cartea Daniel si studiem, ca biserică, cartea Geneza. Mi-au fost aduse în faţă două personaje, două caractere, aproximativ aceeaşi situaţie. Iosif a fost vândut de fraţii săi iar Daniel a ajuns rob în Babilon Străini într-o ţară străină. Din câte am văzut eu ... aveau cam aceeaşi vârstă când au ajuns robi.

"2 Domnul a fost cu Iosif, astfel încât acesta a prosperat şi a locuit în casa stăpânului său egiptean.
3 Stăpânul său a observat că Domnul era cu Iosif şi că făcea ca toate să prospere în mâna lui. " Geneza 39:2-3

"21 Dar Domnul a fost cu Iosif, i-a arătat îndurare şi a făcut ca el să găsească bunăvoinţă la comandantul temniţei. " Geneza 39:21

"9 Dumnezeu a făcut ca Daniel să găsească îndurare şi bunăvoinţă înaintea căpeteniei eunucilor. " Daniel 1:9

Apropiaţii de lângă Iosif şi Daniel au văzut că Domnul e cu ei şi îi fac să capete bunăvoinţă.
Dar cei de lângă mine ce văd?
În ce mod au fost crescuţi de s-a văzut credinţa lor şi Dumnezeu în viaţa lor?
Erau oameni şi ei ca şi mine.
Dar în viaţa mea ce se vede? 

Niciun comentariu: