sâmbătă, 21 februarie 2015

o mulţumire ... aparte

De aproape o săptămână, mă lupt cu o formă de răceală modernă. Mi s-a spus că bântuie o formă de răceală atipică care are tot felul de manifestări şi urmări însă mă gândeam că voi fi ocolită de aceasta. Dar se pare că răceala asta a vrut neapărat să mă cunoască.

Vitamina C în diverse combinaţii, siropul de tuse, de febră, antibioticele, picăturile de tuse (Prospan picături), capsule cu ulei de floarea soarelui, cimbru şi cuişoare (Biomicin Forte) le am în geantă, pe masă, pe birou. Am realizat însă ... că nu am mulţumit pentru ele.

Mulţumesc Aba pentru plantele din care se fac pastilele, se extrag uleiurile necesare remedierii organismului.
Mulţumesc pentru cei care culeg plantele.
Mulţumesc pentru cei care le prelucrează.
Mulţumesc pentru cei care îmbină şi amestecă proporţiile.
Mulţumesc pentru cei care le comercializează.
Mulţumesc pentru cei care lucrează la fabricarea antibioticelor.

Mulţumesc pentru că aceste medicamente îşi fac treaba în organismul meu.
Mulţumesc pentru că aşa îmi reaminteşti că nu-s veşnică pe pământ.
Mulţumesc pentru că aşa devin mulţumitoare pentru somnul odihnitor.
Mulţumesc pentru că atunci când ai creat plantele, le-ai dat si lor un rol, un scop.
Mulţumesc pentru că ai descoperit omului scopul cu care le-ai creat.

Micha'el Eliyahu Ben David e în Iaşi şi din cauza răcelii mele nu am reuşit decât câteva cuvinte să schimb cu el. Nu am vrut să îi dau nişte viruşi şi lui. Abia aştept să îmi revin şi să îl atac cu nişte întrebări.

Niciun comentariu: