marți, 3 noiembrie 2015

amintiri cu sfinți ediție propie - Alexandru Groza

În adolescență, aveam un casetofon care era superfolosit! Nu aveam multe casete însă erau două care au rezistat nenumăratelor folosiri. Mă și mir că nu s-a rupt banda. Cele două casete erau cu melodii interpretate de Frații Groza. Habar nu am cum au făcut rost ai mei de ele. Am fost fascinată de vocea celor trei, de cuvintele rostite ...

Melodiile lor rezonează și astazi inimii mele! Au aceeași valoare și impact!

Astăzi, 03.11.2015, Alexandru Groza, își aniversează ziua de naștere. Frații Groza mi-au alinat, insuflat, mângâiat inima încă din copilărie. Am crescut cu și pe melodiile scrise și interpretate de ei. Nu i-am văzut niciodată personal dar sunt sfinții pe care Dumnezeu i-a așezat în drumul vieții mele.

I-am trimis dimineață, pe Facebook, un mesaj de La mulți ani și ... nu mă așteptam să primesc nici un răspuns. Dar ... surprize, surprize: mi-a răspuns!

Îi doresc ca Domnul să Îl binecuvinteze, inspire, cerceteze, să îi dea melodii cu care să ne provoace să Îl cunoaștem mai mult pe Domnul, melodii care să ne apropie de Cel Preasfânt! Domnul să se îndure de El, să îi dea pace și să îi răspundă la rugăciuni!

Mulțumesc Domnului pentru că ați ales să lăsați binecuvântările ce le-ați primit să curgă și peste alții!

Fiți binecuvântat!

Niciun comentariu: