joi, 17 decembrie 2015

gânduri ...

În ultimele zile, îngerul morții și-a făcut prezența în jurul meu lăsând orfani, durere și lacrimi grele. Dacă aș auzi chemarea de a pleca ACASĂ ... ce las în urmă?

Ce am sădit, semănat? 

Cât bine am făcut?

Câți au fost încurajați de mine?

Câte zâmbete am dăruit?

Cât din mine am investit?

Cât din Isus Christos = Yeshua HaMaschiach am arătat și L-am lăsat vizibil?

Cât am vorbit despre El?

Cât s-a văzut că eu cred in Dumnezeul Cel Viu, Adevărat, Sfânt, Sfânt, Sfânt?

Cât s-a văzut bucuria ce o dă Prințul Păcii?

S-au bucurat oamenii că s-au întâlnit cu mine? S-au au preferat să observe brusc și instantaneu ceva într-o vitrină sau în telefon?

Am arătat har, îndurare, bunătate, mulțumire?

Dar dincolo de întrebările astea ... sunt gata să plec ACASĂ?
Sunt gata să mă întâlnesc cu Mântuitorul, Prințul Păcii, Dumnezeu Întrupat, Cel Promis, Cel Așteptat, Cel profețit, Viața, Adevărul, Calea, Cuvântul?

Sunt gata? 

https://www.flickr.com/photos/51448014@N00/183241579/sizes/l -  Ever Upward


Niciun comentariu: