vineri, 29 noiembrie 2019

Shema ve Hineni!


Ieri, am decis să cred. Am decis să cred, să ascult și să acționez. Chiar mă credeam pe cai mari. Dar nu știu ce se întâmplă noaptea ...

Parcă s-a scurs toată credința, încrederea și deciziile s-au topit ca și omul de zăpadă în adierea caldă și blândă a primăverii.

Dar nu renunț! Citesc Iosua în perioada asta si am ajuns la Iosua 11:“15. Iosua a împlinit poruncile date de Domnul robului Său Moise și de Moise lui Iosua; n-a lăsat nimic neîmplinit din tot ce poruncise lui Moise, Domnul.

Iosua era la fel ca mine, adica avea aceleași temeri și îndoieli. Alftel nu ar fi fost nevoit Domnul să Îi spună de atâtea ori să nu se teamă și să nu se înspăimânte, nu?

La fel îmi spune și mie … zi de zi și de câteva ori pe zi.

Sunt două cuvinte care îmi dau târcoale de ani buni și cu care cochetez:

Shema – auzi, ascultă, fii atentă, crede și acționează

și (ve)

Hineni – iata-mă, trimite-mă!

Azi, de dimineață, am decis și decid să trăiesc cele două cuvinte, să nu mai cochetez cu ele. Să le las să prindă viață în mine!

Mă agăț de promisiunile Domnului și le cred indiferent de context!

Și mai spun “Ajută Doamne necredinței mele!

Niciun comentariu: