marți, 26 noiembrie 2019

Simt că viața trece pe lângă mine



Simt că viața trece pe lângă mine și nu am realizat mare lucru.
Dar mă uit la Caleb care la vârsta de 85 de ani cere de la Iosua muntele Hebronului (Iosua 14).
10. Acum iată că Domnul m-a ținut în viață, cum a spus. Sunt patruzeci și cinci de ani de când vorbea Domnul astfel prin Moise, când umbla Israel prin pustiu; și acum iată că azi sunt în vârstă de optzeci și cinci de ani.
11. Și astăzi sunt tot așa de tare ca în ziua când m-a trimis Moise; am tot atâta putere cât aveam atunci, fie pentru luptă, fie pentru ca sa merg în fruntea voastră.
12. Dă-mi, dar, muntele acesta despre care a vorbit Domnul pe vremea aceea; căci ai auzit atunci că acolo sunt anachimi și că sunt cetăți mari și întărite. Domnul va fi, poate, cu mine și-i voi izgoni, cum a spus Domnul."

Caleb frate, esti ok? Ai 85 de ani! No, eu cred ca ești tu ca acum 45 de ani însă te-ai uitat în buletin?

Nu am 45 de ani ... încă. Dar uneori parcă am 100 de ani.

Mă uit la Caleb și mă întreb, oare de la mană i se trage puterea?

Nu e de la mană. E de la încrederea pe care o are în Dumnezeul lui Avraam, Isaac și Iacov. 

El crede promisiunea pe care i-a făcut-o Domnul și nu stă cu mâinile în sân. Nu așteaptă ca alții să lupte pentru el.

Își revedincă promisiunea și se pregătește de luptă!

Și are 85 de ani!

Ce munte ai de revendicat azi?

Ești gata să lupți ca să își revendici moștenirea?

Ce te impiedică?

Vârsta? Ai 85 de ani?

Niciun comentariu: