luni, 1 februarie 2010

cu cine sa ma sfatui?

Deschid ziarele online sau cele ce le gasesti pe piata si nu stiu sa fie din ele fara horoscop zilnic, lunar, anual ... rubricile de anunturi sunt pline cu doamne de genul: Mama Omida, Mama ... nu stiu mai care, maicuta X, Y sau Z, .... Nostradamus la e moda, ghioc, carti, tarot, zat de cafea, ghicit in palma .... pe langa faptul ca e o afacere plina de succes arata ca efectiv suntem toba, doba, plini de cunostinte, de carte insa ... habar nu avem sa ne luam deciziile. Dam banii Mamei Omida sa ne spuna ce sa facem si daca nu se place mergem la Mama Fluture sau Mama Nu Stiu Care ....pana ne place ce ne zice ....
Doamne, cu cine sa ma sfatui? De unde sa cer ajutor? Cine ma va ajuta?
Ia sa vad cu cine s-a sfatuit Isus, nu cu apostoslii ca El ii sfatuia pe ei, ci cu Dumnezeu, cu Tatal Sau si in rugaciunea domneasca sunt indemnata si eu sa ma raportez la Dumnezeu ca la un Tata si .... cum sa ma raportez la Tine ca la un tata, aveam aici pe pamant un tata ... ce vrei sa spui? Ca un tata are grija de copiii lui, ii protejeaza, iubeste, implineste nevoile ....
Care este in ceruri ... de acolo de sus perspectiva se vede altfel, eu de aici nu vad nici macar la doi pasi in fata si ma impiedic si urlu si cad si bocesc .... dar Tu stii povestea mea, Tu ma lasi sa ma ranesc, insa nu pentru ca nu iti pasa si pentru ca numai asa ma pot baza pe Tine, altfel ma cred mareata si cred ca pot si singura ...
Sfinteasca-se Numele Tau, vie imparatia Ta .... esti Sfant, Sfant, Sfant si eu am fost creata pentru Tine, pentru a fi a Ta si ceea ce vreau acum cand mi-i greu dar si cand imi merge bine e sa vina imparatia Ta, e sa plec de pe pamanat unde la orice pas aud si vad moarte, durere, tradare, griji, .... abia astept sa sa revii ...
Faca-se voia Ta precum in cer asa si pe pamant. Doamne, te recunosc autoritate suprema, absoluta si imi doresc sa fac voia Ta si stiu ca Tu poti uni cerul cu pamantul prin voia Ta, si chiar de nu inteleg si ma doare imi doresc sa fac voia Ta, exact ca un copil ce e dus sa ia lectii de pian sau altceva si se aud din strada copiii ce joaca fotbal sau orice altceva, tanjesc sa fiu acolo cu ei, sa pierd vremea cu ei, nu sa stau aici si sa fac parca la nesfarsit aceleasi miscari, sa invat, sa ma doara, sa muncesc ... insa stiu ca Tu vrei ce-i mai bine asa ca stau aici si invat, ....
Si recunosc ca-s creatura ca uneori asa ma apuca o foame sau cand merg pe strada simt un miros de nu stiu ce mancare si mi-i pofta. Saptamana trecuta a fost un ger de crapau pietrele si aveam nevoie de haine groase si papuci ce sa tina de cald, si suntem iar sub cod portocaliu de ninsoare asa ca hainele groase trebuie tinute aproape .... M-ai creat cu nevoi si e atata de fain ca tot Tu imi dai si painea de toate zilele, Tu ai grija de mine sa am haine, papuci, sa am paine si .... chiar de nu am cozonac pe masa in fiecare zi, sau painea nu va fi cea mai proaspata, eu stiu ca tot in mana Ta sunt ...
Doamne vreau calauzire, am nevoie de ea si mi-i greu sa iert, sa iert ca Tine insa ... vreau sa iert pe X asa cum ai iertat Tu, pe Y sau Z, sau W ... total, iremediabil, ... nu vreau sa tin amaraciune, ura, manie si asta pentru ca m-ar omori, m-ar imbolnavi ... si intr-un fel sunt egoista si nu le mai vreau in viata mea, dar Tu vrei sa iert asa cum mi-ai iertat Tu mie greselile mele si vreau sa iert pentru ca sunt iertata, iubita, elibertata.
Sunt inca pe pamant si Satan nu doarme, imi stie bine puncele slabe si ... se lupta cu mine aducandu-mi ispite si nu-s atenta si ma trezesc pe aratura ... Doamne, vreau sa ma intorc pe drumul bun, nu stiu ce-i cu mine aici ... pazeste-ma de Satana, ajuta-ma sa nu-l mai ascult si stiu ca nu ingadui ca ispita sa fie peste masura puterii mele si Tu gasesti calea de iesire din situatie ...
Vreau sa vorbesc cu Tine, vreau sa ma sfatuiesti Tu, vreau sa povestesc cu Tine cate in luna si stele pentru ca Tu esti Creator, esti Domn peste cer si Pamant, peste Univers. Toata puterea este a Ta, toata slava, gloria, marirea, adorare Ti se cuvin Tie acum si toata vesnicia.
Si recunosc ca n-am rabdare sa fac cum spui, ca mi-i greu sa recunosc ce imi spui Tu, uneori imi spui Nu si eu vreau sa fie Da ... uneori imi dai semne incepand de ieri pentru ce e azi ... si eu trebuie sa fiu atenta si sa ma uit dupa Tine ...
Cu cine sa ma sfatui daca nu cu Tine? Pe cine am eu in cer in afara de Tine? Cine ma stie mai bine ca Tine? Cine ma iubeste mai mult ca Tine? Cine imi stie povestea mai bine ca Tine? NIMENI.

Niciun comentariu: