duminică, 9 februarie 2014

multumesc

Împreună cu stelele, luna, soarele, norii, vântul, păsările ce îmi ciripesc pe geam sau din copaci, păianjeni ce se tot uită pe fereastră şi aşteaptă primăvara, vreau să Îl laud pe Domnul meu. El este Dumnezeul lui Avraam, Isaac şi Iacov, este Dumnezeul părinţilor mei, este Dumnezeul meu.

Numele Lui este Eu sunt!
Eu sunt a Lui. Tot ceea ce există pe pământ, pe sub pământ, în cer şi în întreg Universul este a Lui. 
Am viaţă pentru ca El mi-a dat-o!
Trăiesc pentru ca El are un plan cu mine.
În fiecare dimineaţă îşi reînnoieşte binecuvântările pentru mine.
El, Domnul oştirilor, îmi vine în ajutor la fiecare revărsat al zorilor.

Vreau să îi mulţumesc pentru sănătate însă şi pentru faptul că îngăduie boala în viaţa mea.
Dacă nu m-am culcat flămândă înseamnă că El a avut grijă de mine ca eu să nu duc lipsă.
Nu sunt în pas cu moda însă am haine şi papuci care mă acoperă şi îmi ţin cald şi pentru asta vreau să îi mulţumesc.

Mulţumesc pentru familia mea însă şi pentru familia extinsă şi numeroasă. E atata de fain să fii parte a unei familii mari, numeroase, gălăgioase însă talentată, înzestrată, harnică ... 
Doamne, ce idee faină ai avut Tu când ai făcut familia. 
Mulţumesc pentru fiecare dintre membrii ei, aşa cum sunt ei ... 

Mulţumesc pentru servici, pentru provocările şi oportunităţile ce mi le dai acolo.
Mulţumesc pentru biserica / adunarea / comunitatea unde m-ai aşezat, unde mă creşti, provoci, binecuvânţi, ciopleşti, dăltuieşti.
Mulţumesc pentru oamenii binecuvântare din viaţa mea.
Mulţumesc pentru promisiunile ce mi le faci.
Mulţumesc pentru că sunt înconjurată cu dragostea Ta.

Mulţumesc pentru Cuvântul scris şi Întrupat.
Mulţumesc pentru că îmi eşti Tată.
Mulţumesc pentru Fiul Tău, Isus Christos = Yeshua HaMaschiach, pentru moartea, învierea şi înălţarea Lui.
Mulţumesc că m-ai pecetluit cu Duhul Tău. 

Mulţumesc că Fiul Tău, Isus Christos = Yeshua HaMaschiach va reveni să mă ia ACASĂ.
Mulţumesc pentru că mi-ai dat un rost, o semnificaţie şi m-ai făcut preţioasă.

Mulţumesc pentru rugăciunile celor ce se roagă pentru mine.
Mulţumesc pentru că am minte şi pot corela informaţiile şi lucrurile.
Mulţumesc pentru muzica care îmi face inima să tresalte şi picioare să se ridice de pe duşumea.

Mulţumesc pentru că m-ai înzestrat cu daruri şi abilităţi.
Mulţumesc că îmi dai oportunităţi ca să îmi pun darurile în funcţiune.

Mulţumesc că eşti cu mine în fiecare miliardime de secundă, mă veghezi, protejezi, iubeşti.

4 comentarii:

livius spunea...


Multumim impreuna ca suntem copii ai Aceluias Tata !!!
Doamne, minunate sunt Lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul nostru lucrul acesta.

cella spunea...

Adevarat! Avem acelasi Tata!

A.Dama spunea...

Unul dintre oamenii binecuvantare esti tu. Multumesc.

cella spunea...

Sunt un om binecuvantat si Slava Domnului ca mi-a deschis ochii sa vad asta!
Multumesc Domnului pentru tine.