duminică, 7 decembrie 2014

Iustina si Cristi - Haruach Ve'Hakala

Astăzi, 07.12.2014, am fost la o logodnă. Pe mireasă o cunosc de aproape opt ani. Am văzut-o crescând, maturizându-se. Am râs şi am plâns împreună, am împărţit bucurii, dureri, trădări. Am cântat la cor şi nu numai împreună.  Pe mire l-am cunoscut de la mireasă. Mi l-a prezentat şi mi-a zis: "El e!". Eu am înţeles tot. Mai în glumă ... mai în serios, astăzi, tatăl miresei mi-a spus că eu sunt "nănaşa".

Am văzut relaţia lor crescând. I-am urmărit, m-am rugat pentru ei, am aşteptat minunile împreună iar astăzi, ne-am bucurat la logodna lor. Daniel Chirileanu descrie cam cum am văzut eu relaţia dintre Iustina şi Cristi.

"Vine-o vreme când te prinde-un dor de ducă;
Nu ştii unde, nu ştii cum,
Doar aşa, ca o nălucă,
Sinţi că vrei să pleci la drum.

Vine-o vreme când îţi picură din stele
Tot parfum şi nerăbdare;
Simţi că roua ţi-i mărgele
Şi ţi-i visul nesătulă căutare.

Vine-o vreme când prieteni, grupuri, gloate,
Nu-ţi mai sunt de nici un dor.
Te trezeşti visând departe
Şi te-alină cântecul de ape, călător.

Vine-o zi când chiar şi lacrima ţi-e dragă
Şi amurgul ţi se-mbracă în zori.
Uiţi parcă de lumea-ntreagă,
Parcă nimeni nu-ţi mai e dator.

Când peste grădini îţi înfloreşte nerăbdarea
Şi când cauţi neştiut spre ea,
Este vremea dragostei, chemarea;
Nu te-mpotrivi, va fi mai tare ea.

Dacă Dumnezeu îţi face semn că este clipa,
Dacă s-au topit zăpezile pe munţi,
Roagă-te, apoi desfă aripa
Către cuibul fericitei tale nunţi.

Tu ai priceput că ea te cheamă,
Drept răspuns tu i-ai deschis cărarea,
Amândoi să mergeţi fără teamă,
Dumnezeu v-a limpezit din mare-n mare zarea"



Melodia de mai jos e dedicaţia mea pentru ei!
Fotografiile sunt folosite cu permisiunea fotografului.

Niciun comentariu: