miercuri, 31 decembrie 2014

Mi-aş dori ...

Încerc să fac un bilanţ al anului 2014. Pe blog am fost mai scumpă la "vorbă" însă am fost mai activă face to face. Am citit, ascultat, reascultat materiale. Încerc să învăţ anumite lecţii ... uneori îmi ia mai mult timp, uneori mai puţin.

Mi-aş dori să spun că am devenit mai înţeleaptă, că am reuşit să îmi ţin gura mai mult, că am vorbit numai ceea ce trebuie ... dar astea par de domeniului visului.

Am realizat că viaţa e mai scurtă decât am crezut.
Am realizat că sănătatea nu e de fier beton sau beton armat şi că trebuie să am grijă de mine.
Am realizat că sunt în anumite robii şi mă rog pentru eliberare (frică, vinovăţie, egoism).
Am realizat că am multe lucruri pe care nu le ştiu, înţeleg ... şi mi-am propus să îmi clarific aceste lucruri cât de curând.

Mulţumesc Domnului pentru reuniunile mele ... am muncit mult la ele. Dar ... s-a meritat. Mai am încă una însă la asta e nevoie de mai mult perseverenţă.
Mulţumesc Domnului pentru familia mică însă şi pentru cele patru clanuri din care fac provin. Abia de anul acesta am început să preţuiesc relaţiile de rudenie şi să le văd însemnătatea.
Am descoperit că sângele apă nu se face şi că uneori rudele de gradul cinci sau şase pot părea de gradul doi - adica fraţi.

Am început să confrunt oamenii ... cred că unii nu mă prea mai vor pe lângă ei.
Am reînceput să scriu mesaje pe hârtie şi să le dau celor care au făcut câte ceva pentru mine.

O vreme de câţiva ani, m-a scos Domnul din mulţime. Acum, mă reîntorc dar mă simt stingheră.

Am primit promisiuni din partea Domnului ... promisiuni la care aştept împlinirea.
Am primit binecuvâtari mai multe decât m-am aşteptat!
Am primit minuni, răspunsuri la rugăciuni, iertare şi har!

Anul trecut, am trimis un mesaj - urare, pe Facebook şi nu numai, tuturor din lista mea: "Domnul să te binecuvânteze şi să te păzească! Domnul să facă să lumineze faţa Sa peste tine şi să se îndure de tine! Domnul să-Şi înalţe faţa peste tine şi să-ţi dea pacea!" La multi ani!"
Unii au mulţumit, unii nu au spus nimic. Am încercat însă ca fiecare aniversat să ştie că există Dumnezeu şi El este Cel care binecuvântă, păzeşte, se îndură, dă pacea, Îşi înalţă şi luminează faţa peste cei ce cred în El.

Mulţumesc Domnului pentru acest an binecuvâtat!
Dacă am trăit şi am ajuns până acum ... e doar harul şi îndurarea Lui!

Vă doresc să fiţi binecuvântaţi, să Îl lăsaţi să vă deschidă ochii ca să vedeţi binecuvântările ce vin din mana Lui, să lasaţi Pacea să domnească în inimile voastre şi să fiţi mulţumitori!

Niciun comentariu: