joi, 22 octombrie 2009

asa cum sunt ...

Am invatat, inteles ca harul e dar, ca harul il primesc, accept, nu il cumpar, nu muncesc pentru el. Harul il primesc de la Dumnezeu, eu doar vin la El asa cum sunt - adica vai de steaua mea si primesc iertare, dragoste, infiere. E treaba Lui sa dea Har, nu a mea. Pana aici pare relativ usor ... dar ce fac cand si cel de langa mine pe care mi-i cam greu sa il inghit primeste har? Si Lui Doamne ii dai har? Tot cat si mie? Doamne, cred ca e o greseala aici, ... pai noi doi ne comparam?
Uit ca nu m-a intrebat nimeni cui sa i se acorde har, uit ca nu eu il impart, uit ca nu eu am murit pe cruce, uit ca sunt la fel ca cel ce se prezinta in fata Lui Dumnezeu ca sa primeasca har, poate cu mult mai rau ....
Nu ar fi fain daca toti ar crede ca mine, ar vedea lucrurile la fel ca mine, ar asculta acelasi gen de muzica, le-ar place aceiasi autori, ar avea aceleasi principii de viata si ar avea aceeasi prieteni? Nu, nu ar fi ... De ce uit ca sunt unicat, ca nu mai e nimeni ca mine si nici nu va mai fi?
Nu e treaba mea sa judec, nu e treaba mea cui i se da har ... treaba mea e sa iubesc, sa accept pe cei ce au primit harul, sa iubesc, sa accept pe cei ce nu l-au primit ...
Treaba mea e sa ma las transformata de cel ce sa har ...
Azi insa, Doamne ... asa cum sunt la Tine vin ...



Asa cum sunt la Tine vin
Asa cum sunt la Tine vin
Putere n-am ,Tu-mi fii sprijin
Ma spala-n sângele-ti divin
O, Mielule, eu vin, eu vin

De îndoieli sunt apasat
De ispitiri împresurat
Slabit de valuri mult purtat
O, Mielule, eu vin, eu vin

Asa cum sunt de ratacit
La Tine vin sa fiu scutit
Sa fiu salvat si fericit
O Mielule, eu vin, eu vin

Asa cum sunt Tu ma primesti
Pacatul nici nu-mi amintesti
Crezând tie ma mântuiesti
O, Mielule eu vin, eu vin.

Pentru varianta in engleza nu am putut sa ma decid care imi place mai mult asa ca ... le-am pus pe amandoua: Mahalia Jackson si Brian Doerkson.




Doamne, asa cum sunt ... la Tine vin ... nu vreau sa judec, nu e treaba mea ... dar vreau sa iubesc ca tine, vreau sa las harul sa ma schimbe ...
Asa cum sunt ... la Tine vin.

Un comentariu:

Tafnat_Paeneah spunea...

Voi acei ce stati pe stânca
Sa priviti caci Domnul înca,
Va da apa de izvoare
Când simtiti o sete mare
Iar prin Duhul nu prin, eu,
Sa-L slujiti pe Dumnezeu,
Înnoiti în port si cânt
El fiind de trei ori Sfânt