miercuri, 28 octombrie 2009

despre azi ...

Cei de la E-ON s-au gandit ca ar fi bine sa mai dorm si eu in dimineata asta si au complotat sa intrerupa curentul electric pe strada noastra, asa ca atunci cand m-am trezit ... am descoperit ca electricitatea este o binecuvantare ...

Acum doi ani la conferinta WOGA din Coreea de Sud am invatat o melodie, pe care o stiam insa nu avusese mai bine impact. E vorba de: "Vreau sa spuna cel ce-i slab" si ... interpretarea care imi place cel mai mult in imba romana o au cei de la Toflea.
Pana sa ma las gasita de Hristos, eram nimeni, fara valoare, nu mi se dadea nici o sansa ... insa daca acum sunt cum sunt, e pentru ca fara surle si trambite El lucreaza in mine ... imi plac cei de la Toflea pentru ca au inteles harul, i-au inteles profunzimea si de aici pleaca bucuria, de aici pleaca pasiunea cu care canta ...
Eheee, poate intr-o zi, voi avea ocazia aici pe pamant sa cant cu ei ... daca nu, vom canta in cer o vesnicie.

am si versiunea in engleza cantata de Hillsong

Un comentariu:

Tafnat_Paeneah spunea...

....vom canta in cer o vesnicie.
Te laud,Doamne din inimă, Te cânt şi Te ador
A Ta Faţă o caut purtat fiind, de un sfânt fior,
Tu mă iubeşti atât de mult, îmi eşti Mântuitor
Imi umpli sufletul şi viaţa de tot ce e nemuritor.