miercuri, 14 octombrie 2009

catapultata in sala tronului ...

Am citit o poveste ce m-a ajuta sa inteleg harul mai bine.
Se spune ca un calugar in varsta si unul tanar pleaca intr-o dimineata intr-un sat din apropiere dar la intrarea in sat se despart urmand a se reintalni a doua zi dimineata. Fiecare din ei si-a facut treaba pentru care venisera in sat si a doua zi dimineata la ora si locul stabilit, s-au reintalnit. Calugarul batran observa ca ceva nu e in regula cu tanarul lui prieten. L-a intrebat ce e cu el insa a primit replica ca nu e treaba lui. Au mers o vreme si distanta dintre ei se facea tot mai mare.
Batranul calugar se apropie si cu dragoste il intreaba din nou ce nu e in regula, ce s-a intamplat, .... Cel tanar simte si vede dragostea in voce si atitudine si ii raspunde ca in noaptea trecuta a pacatuit si ca nu mai pot intra in manastire impreuna, nu mai poate intra in biserica ... Cel batran se uita la el si ii spune: vom intra impreuna in sat, in manastire, in biserica si NIMENI in afara de Dumnezeu nu va sti care din noi a pacatuit.
Asa a facut si Isus. Pacatuind, fugeam de Dumnezeu manacat pamantul, incercam sa ma ascunde de El, de oameni si parca si de mine ... dar a venit Isus si a luat asupra Lui trecutul, pacatul, durerea, povara, golul si a sters TOT. Eram vrajmasa cu Dumnezeu, acum suntem prieteni, acum imi e Tata si asta a facut-o Isus cand a "fost zdrobit pentru faradelegile noastre. Pedeapsa, care ne da pacea, a cazut peste El" Isaia 53:5.
Dar nu a facut numai atat. In Efeseni 2:18 gasesc scris: "Caci prin El si unii si altii au intrare la Tatal" sau in Romani 4:2 - "Lui ii datoram faptul ca, prin credinta, am intrat in acea stare de har, in care suntem". Traducerea pentru "acea stare de har" din greaca, inseamna "a fi introdus in prezenta unui rege".
Wow, wow, wow ... sunt in prezenta Regelui regilor, in prezenta Lui Dumnezeu, in prezenta Tatalui !!! Devenind prietena cu Isus, am primit acces direct la Tatal, la Dumnezeu .....
L-am intrebat pe Isus cat pot sta aici, cat timp voi putea sta aici in prezenta Lui Dumnezeu. Isus mi-a vorbit de Tatal Sau, de credinciosia Lui care nu e pusa la indoiala iar David in Psalmul 36:5 spune ca credinciosia Lui "ajunge pana la nori".
Ce se intampla cu mine? Incerc sa fac o analiza ... imi amintesc ca fugeam de Dumnezeu manacand pamantul, cautam sa il las in urma, sa ma ascund de El, sa il ignor, eram dusmani, vrajmasi ... dar a venit Isus si luandu-mi pacatul a facut trecutul meu curat, am devenit ... nevinovata, a facut din mine o fugara o fiica a Tatalui si ... acum sunt in prezenta Lui bucurandu-ma de dragostea Lui, de har, de har din belsug ...
Sunt inca pe pamant, afara e ceata, frig si gatul trebuie tratat cu ceai si medicamente insa in acelasi timp ... sunt in sala tronului, stau la povesti cu Isus, cu Tatal Meu ...
Sunt Cella aici, un om ca oricare dar in sala tronului sunt o printesa transformata din cersetoare, .... prin har, din nou har si iar har ....

Un comentariu:

Tafnat_Paeneah spunea...

Cununa vesniciei n-o gasesti la colt de strada,
Unde lumea se aduna si se ia mereu la sfada.
Domnul nostru o ofera celora din El nascuti,
Pentru-a Sa Imparatie noi sa fim mereu mai sfinti.

Sfintenia – e o podoaba rara ...anevoie de gasit,
Dupa ea alearga-ntruna numai omul pocait!
Alergând prin vânt si soare înfruntând zaduful greu,
El ajunge sus în ceruri lânga Bunul Dumnezeu.
Maranata!