marți, 15 iunie 2010

furtuna

Aseara, abia adormisem cand m-am trezit intr-un zgomot ciudat. Nu intelegeam ce se intampla, m-am uitat la ceas ... nu intelegeam nici cat e ora, nici ce e cu zgomotul ... zi? ... noapte? ... Afara era furtuna si se facuse curent in casa, asa ca zgomotul era si mai sinistru.  M-am uitat pe geam si copacii saracii parca se tanguiau indoindu-se. Ce era usor de smuls, zbura in voia cea buna, norii erau negri si amenintarori ...
M-am bagat in pat sperand ca voi adormi repede inapoi, insa ... de unde? La ce zgomot sinistru era afara, somnul parca fusese luat de vant, .... lasandu-ma cu o durere cumplita de cap.
Eram in casa, in pat si ma gandeam la intensitatea furtunii, la cate ravagii poate face, la ce poate zbura prin aer la momentul acela .... la frica ce parca paralizeaza totul in mine in astfel de momente ...
Ce este omul? Nu stiu cum se masoara intensitatea furtunilor (furtunomentru - nu exista asa ceva) insa daca ar fi fost un pic mai intensa, zburau mult mai multe si mai multi copaci as fi vazut dimineata rupti pe strada. Sunt doar o suflare, un abur ... ce as fi pierit in furtuna ...
Dar, Tata care ma stie cat de fricoasa sunt, n-a ingaduit sa creasca intensitatea furtunii. N-a ingaduit sa mi se clatine nici un fir de par. Eram in casa e adevarat insa daca nu proteja El casa, acum ma plimbam cu ingerii.
"Ce este omul, ca sa-Ti pese atat de mult de el, ca sa iei seama la el, (Iov.7:17)".  M-am intrebat la fel ca Iov insa tot la prietenul meu David am gasit un raspuns "Ingerul Domnului tabaraste in jurul celor ce se tem de El si-i scapa din primejdie. (Ps.34:7)".
Eram in primejdie - din punctul meu de vedere - si mi-a fost frica. Mi-am facut tot felul de ganduri insa Tata si-a trimis ingerii sa duca furtuna, sa o imprastie ca sa pot sa adorm. Primejdia a trecut, ingerii nu i-am vazut insa am simtit Mana Tatii pazindu-ma, protejandu-ma.
Imaginea este prealuata de pe http://bighugelabs.com/.

10 comentarii:

Rascumparati Vremea spunea...

Eu deja m-am obisnuit cu vijelia, 2 seri am prins, aseara mergeam la nasi si pe drum a inceput furtuna, era o imagine apocaliptica, dar nu m-am temut ca Domnul era cu noi!

Otniel spunea...

prietenul meu David e prieten si cu tine?:P...furtunile se masoara atunci cand au trecut...dupa ce lasa in urma;))asa mi se pare corect=))...si in urma asteia de aseara a ramas un articol frumos,deci a fost mare framantarea:):P

cella spunea...

Domnul e cu mine mereu Octavia insa ... eu recunosc ca sunt fricoasa ... :D

cella spunea...

Oti, ... David si tie iti e prieten? cred ca trebuie sa il scoatem la o inghetata ca sa lamurim niste lucruri, toti trei =))

Otniel spunea...

=))=))=))=)).....da,si inghetata se topeste de la atata pretenie=)):P

kis spunea...

eu stiu pe CINEVA care porunceste furtunii sa se potoleasca!

denisia spunea...

Cellaaaaaaaaaaaaa.... cum aştepţi minunile, dacă eşti fricoasă?

Am o perioadă cam aiurea... trec în vizită... dacă nu zic nimic, nu înseamnă că te-am uitat...

mai vinnnnnnnn

cella spunea...

Kis si eu il stiu pe acel CINEVA ;)

cella spunea...

Denisia,
eu le astept asa fricoasa cum sunt. Tata ma iubeste si asa ... sac ;))

Te inteleg cu starile naspa, ii ok. te iubesc cu tot cu starile astea;)

Daniella0511 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.