duminică, 13 iunie 2010

si sclavii canta ...

Verdi - Nabucco - Corul Sclavilor intr-o interpretare de exceptie.


Fly, thoughts, on wings of gold;
go settle upon the slopes and the hills,
where, soft and mild,
the sweet air of our native land smells fragrant!
Greet the banks of the Jordan
and Zion's toppled towers.
Oh, my country so lovely and lost!
Oh, memory so dear and despairing!
Golden harp of the prophetic seers,
why do you hang mute upon the willow?
Rekindle our heart's memories and speak of times gone by!
Mindful of the fate of Jerusalem,
either sound a song of sad lamentation,
or else let the Lord give us the strength to bear our sufferings!

 
Zburati voi gânduri pe aripi de aur;
asezati-va pe pante şi dealuri,
unde uşor si moale
aerul dulce al pamantului nostru`i  parfumat!
Salută malurile Iordanului
şi turnurile răsturnate ale Sionului.
Oh, ţara mea frumoasă şi pierduta!
Oh, amintiri dragi si disperate!
Harpa de aur a profetilor,
de ce să stai muta agatata pe salcie?
Reaprinde amintirile inimilor noastre şi vorbeste-ne de timpurile apuse!
Conştientă de soarta Ierusalimului,
sunetul tau sa se auda ca un cântec de jale trist,
sau lăsa-L pe Domnul să ne dea puterea de a ne purta suferinţele!

6 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Imi place , imi place, imi place!
Da, suntem sclavii lui Isus, dar sa nu uitam ca a fi "rob" e un mare merit in fata ochilor lui Dumnezeu.Ma bucur ca ai preluat tema.Asa am facut si eu cand am descoperit-o pe blogul Mihaelei..
Superba muzica lui Verdi!

cella spunea...

Daaaa, am vazut-o la tine ... o stiu si cu versurile alea ...
Interpretarea insa efectiv m-a dat gata ....
Si sunt un rob devenit liber, devenit fiica ...asta se numeste har ;)

denisia spunea...

cella... super

.................

te invit la un gratar... acum se face... am si capsuni... multi... mi-am adunat deja un bol mare, am venit sa vad ce e pe aici si sa ii termin (cine vrea trebuie sa si culeaga)... merg sa vad daca e gata gratarul

cella spunea...

pe caldura asta gratar? ... mai ai rabdare sa se racoreasca un pic:D.
vin, vin ... stai un pic ;))

denisia spunea...

pai... are cine sa se ocupe de asta...(eu...am facut poze si mi-am cules capsunii) noi numai ne servim... la mine e bine pe terasa...
miroase a iarba proaspat cosita...

cella spunea...

ma mut la tine daca mai zici mult ca e racoare si miroase a fan proaspat cosit ....