sâmbătă, 26 iunie 2010

gata, la treaba ....


Foarte multa vreme m-am intrebat daca eu am vreun dar sau talent ... si daca am, care o fi ala? Unii sunt mari cantareti, unii poeti, scriitori, pictori, bucatari, oratori, ingineri, profesori, croitori, cercetatori, misionari .... dar eu? Pavel spune ca Domnul ne-a dar diverse daruri si sa le folosim. Dar eu ce dar am? Cum sa il folosesc? Unde? ... Cand?
Nu e mai usor sa ii lasi pe altii sa lucreze pentru El in timp ce eu sa stau si sa observ? Vreau sa ajung in Tara Promisa. Vreau sa imi spuna Domnul: bravo Cella, ai lucrat bine. Dar, Doamne Tu stii ce greu e sa imi gasesc darul, talentul cu care sa Te slujesc? ... Zi si Tu, pot eu sa cant ca sotii Pruneanu? Pot sa compun muzica ca ... Luminita, Chris, Michael W Smith, Gaither Vocal Band? Pot sa pictez ca Dan Merisca? Pot sa scriu ca Ravi Zacharias sau ca Iosif Ton, sau ... Daniel Branzei? Sunt misionar ca Jim Elliot? Nu am trecut prin puscarii pentru credinta ca Richard Wurmbrand sau ca Nicolae Moldoveanu. Nu sunt profesor ca Emil Bartos sau ... Lazar Gog.
.... mi-am zis ca daca nu m-a facut talentata, sa ma uit la altii ... ca poate se va prinde ceva de capul meu si cine stie ce ideea creata o sa imi vina. Numai ca stand pe banca incepi sa devii critic, de orice natura ... devii expert la criticat ... nimic nu e bun, frumos, n-are gust .... Apoi, Doamne ... asta e viata? Si eu ii credeam pe astia mari ... dar si ei gresesc ... is oameni .... iiiiii ...
De ce am impresia ca judecand, criticand ... fac un bine celor ce slujesc?
Insa ... imi stiu darurile, talentele ... si sunt constienta ca nu le folosesc suta la suta, stiu ca comoditatea isi spune cuvantul. Dar Doamne, am decis. Vreau sa slujesc unde ma chemi Tu .... cu ce vrei Tu si ... s-ar putea sa mai carcotesc ca intre timp am devenit experta insa nu ma lasa, Te rog. Nu sunt talentata ca altii insa eu nu sunt altii si ei nu au darurile  mele si nu sunt eu asa ca gata cu scuzele si ... la treaba.
In drumul spre Tara Promisa e nevoie de slujitori, de lupta, de bucatari, de cantareti, de economi, organizatori, scriitori, oratori, de doctori, asistenti, consilieri, ... de oameni ce sunt ca bandaje de dragoste pentru cei ce trec prin dureri, aduc vestea buna a iertarii celor ce o cauta cu infrigurare, ii ajuta pe bebelusii in credinta sa ii creasca ... E loc de slujire cat incape .... e nevoie de slujire, e nevoie de mine aici unde m-ai asezat ....
Imagine preluata de pe http://www.flickr.com/photos/13891558@N00

10 comentarii:

Otniel spunea...

...pe multi ne framanta aceasi intrebare.. o data Raul mi-a spus: o sa primesti rasplata pentru ca ai adunat asa de bine cablurile la biserica...=)).. se prea poate,doar ca eu adun cablurile peste tot=))... daca stau stramb si judec drept Tatal "da" imparatia si pentru un pahar de apa, oferit asa cum trebe! adica daca eu stiu sa jertfesc putinul meu pe un altar care il va arde dar nu-l va mistuii atunci da, mi-am descoperit talantul : stiu sa il fac pe Tatal sa zambeasca in inima Lui,sau?:P frumoasa si utila postarea,daca intelegi ce vrei sa spun...:P

Anonim spunea...

chemarea ta este aceea de a merge pana la capat, sau cat de departe poti, pe cararea ingusta pe care o intuiesti foarte bine. chemarea ta este spre interior nu spre exterior. putini au aceasta chemare in ei! iar rostul tau este, mai mult ca sigur, sa fii explorator pe aceasta carare!

denisia spunea...

Cella... pe unde umbli...

imi place mult cum gandesti... dar te framanti un pic, cam tare... si eu fac din astea...
sunt sigura ca fiecare avem un dar special... tu esti o prietena deosebita... ai ceva, ce ma face sa vin la tine... sa citesc cu placere... nu multi stiu sa te faca sa te simti confortabil in prezenta lor...
cand te strig pe aici, o fac cu mare drag... pe nimeni nu strig, prin spatiu virtual... imi place aici la tine...

opreste-ma... ca ma apuc de povesti...

Tafnat_Paeneah spunea...

pace ţie... aducătoare de minuni!
Oricit ar parea de neinteles si de paradoxal, ramine intotdeauna valabil faptul ca oamenii devin sfinti nu prin dorinta proprie , ci prin chemarea suverana a lui Dumnezeu.

Loredana spunea...

iti amintesti pilda talantilor. toti am primit cel putin unul. important e sa stim cum sa il investim si nu sa il ingropam.

cella spunea...

Oti,
nu m-am gandit la ideea ca slujirea mea Il face pe Dumnezeu sa zambeasca ....

cella spunea...

Donca,
ce zici nu vii si tu pe carare?

cella spunea...

Denisia draga ....
haladui pe aici prin Iasi cu treaba ;)) ....
Stiu ca ma framant cam tare, insa daca nu as face-o nu as fi eu ;)). Si, copila draga, inca astept ceva de la tine ;)) si crede-ma ca nu multora le-am cerut ce ti-am cerut tie;)

cella spunea...

vyky,
slujirea face parte din procesul de slefuire, ce zici, esti de acord cu mine?

cella spunea...

vyky,
slujirea face parte din procesul de slefuire, ce zici, esti de acord cu mine?