marți, 9 noiembrie 2010

acum e timpul!

Duminica m-a sunat cineva si m-a intrebat: "Cella, tu ai vazut desenele animate cu Richard Wurmbrand?". Eu zic ca am trecut de varsta desenelor animate, asa ca ii raspund ca: nu, nu le-am vazut. "Vai, neaparat trebuie sa le vezi. Le gasesti pe resurse crestine pipera. Stii link-ul, da?" Ii spun ca-l stiu. Apoi, pentru ca urma sa ne intalnim, ma intreaba: oare cum ar fi daca am vedea aceste desene din viata lui Wurmbrand, despre suferintele din inchisoare? Am gasit pe cineva care sa vina cu un laptop cu filmul incarcat deja pentru ca in locul de intalnire nu este internet.
Sincer, nu prea aveam asteptari prea mari .... Eh, desene animate, desene de copiii ... Numai ca eu trebuie sa primesc dusuri reci, insa reci de tot ca sa ma trezesc.
Una din scene efectiv mi-a facut pielea ca de gaina ... e scena cand Richard isi termina predica iar unul din colegii de celula propune sa cante ceva insa .... daca ar avea instrumente ar fi mai bine. "Cum nu avem instrumente? Avem palmele cu noi si apoi avem lanturile de la picioare" raspunde Richard.
Am postat in patru parti tot filmuletul ...
Eroii mei despre care am tot scris sunt din alte vremuri si ... pentru unii, sunt ca Fat Frumos insa cei din filmuletul de mai sus sunt din vremurile mele. Pe Mihai Wurmbrand l-am intalnit de doua sau trei ori, l-am vazut povestind, plangand despre acele perioade ... spunandu-ne despre modul in care Richard si Sabina au stiut ce rol are rugaciunea in viata lor si nu numai cand erau urmariti, in puscariile cele mai stricte, in camera mortii ... ci si cand au ajuns in libertate.
Daca nu invat sa ma rog acum cand sunt libera, cand e libertate in tara mea, atunci cand va veni durerea, necazul si persecutiile nu voi avea timp sau posibilitatea sa studiez, sa citesc, sa ma rog, sa vorbesc cu Tata, sa ma asez sub sangele Lui Hristos ca sa am protectie si sa port pecetea Duhului Sfant in viata mea.
Acum e timpul sa citesc, sa ma rog, sa ma inchin, sa slujesc, sa iubesc, sa ma rog, sa cant, sa sa daruiesc, sa ma rog, sa iubesc, sa iert, sa ma bucur, sa ma rog!
Acum e timpul!
Acum e timpul!

4 comentarii:

Otniel spunea...

imi aduc aminte reactia ta;)

cella spunea...

Oti, ma spui la toti? ;))

Otniel spunea...

nu,doamne feri! ziceam si eu asa... si eu am plans, and that was gooood!;)

cella spunea...

Am vazut asta ;)) ... si stiam ca iti face bine ;)