duminică, 2 decembrie 2012

Tu esti

Azi e duminica. E zi de lauda si inchinare, zi de odihna , zi in care imi reincarc bateriile din plin. Cu ce Il laud pe Domnul meu azi? Cum? Am incetat sa mai pun intrebarea de ce e nevoie de o zi de odihna. Am inteles. E nevoie ca organismul meu sa isi revina, sa se odihneasca si sa mediteze mai mult la Creatorul cerurilor si al pamantului, la Cel venit de sus, Cel ce a invins moartea, Cel ce ridica pacatului lumii.

Tata Tu care esti Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov, esti si Dumnezeul meu si meriti toata inchinarea mea.
Tu care esti vesnic, care stii totul despre oricine, oricand, oriunde meriti sa fii laudat.
Tu esti Cel ce ai poruncit si s-a facut ... si asa a aparut pamantul si universul esti vrednic de incredere.
Tu esti Cel ce ai intins plasa de stele cu soare si luna peste univers si meriti toata adorarea.
Esti Vindecatorul la care alerg cand inima tremura in mine.
Esti Refugiul, Stanca, Cetatuia in care alerg ca sa ma ascund de furtunile vietii.
Esti Apa din care beau ca sa traiesc.
Esti Viata.
Esti Calea spre Tatal.
Esti Adevarul si fac din Tine punctul meu de reper in viata.
Esti Mangaietorul care alina ranile facute de semenii mei sau de propriile mele prostii.
Esti Cel in care mi-am gasit implinirea, la care gasesc Pacea.
Esti Ocrotitorul meu, Domnul Ostirilor care vine inarmat sa lupte pentru mine cand pericolul ma ameninta.
Esti Tatal meu.

Esti Cel ce face minuni.
Esti Cel ce tine soarele, luna si stelele in mana si ele se misca doar pentru ca Tu le le pui in miscare.
Esti Cel ce da ploaia si ninsoarea.
Esti Cel fara de care eu nu pot trai.

Esti Trinitate: Tata, Fiul si Duh Sfant.
Esti Sfant, Sfant, Sfant.
Esti drept.
Esti plin de credinciosie, bunatate, mila si indurare.

Esti Mantuitor.
Esti Cel ce imi dai viata vesnica.
Esti ce imi ierti trecutul si ma prefaci din epava in copil de Dumnezeu.
Esti Cel ce pui bucuria in inima mea.
Esti Cel ce schimba jalea in bucurie.
Esti motivul pentru care traiesc.

Esti Tatal meu.

4 comentarii:

Livius spunea...


"Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine! Ap. 3:20.

Doamne ce har mare ne-ai aratat!

cella spunea...

Am deschis si a intrat!

Ce mare har!

A.Dama spunea...

Esti dupa inima mea.
"As vrea sa fiu un om dupa inima Ta!"

cella spunea...

Eu sunt indragostita de David si invat multe de la el ;).
Mi-am facut din rugaciunea si dorinta lui, rugaciunea si dorinta mea ;)