joi, 28 martie 2013

realizez?

Nu l-am uitat pe Isaia insa vreau sa imi si insusesc ceea ce invat cu el si de la el. Uneori insusirea asta ... cere timp. Una e sa inveti ceva si alta e sa iti insusesti acea informatie. Isaia ma provoaca sa imi verific credintele, valorile, ideile, sa le asez conform cu ceea ce spune Domnul, sa stiu cine e Domnul, sa cred in El, sa ma incred in El.
Ce cred despre Domnul?
Cine e El?
Il compar cu alti zei?
Cat de puternic este El?
Il cunosc pe Dumnezeul meu?
Este Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov si Dumnezeu meu?

"2 Cine l-a stârnit pe acela de la răsărit, chemându-l cu dreptate la dispoziţia Sa?
El îi dă în stăpânire neamurile şi îi pune pe regi sub autoritatea sa; cu sabia îi face una cu pământul, iar cu arcul îi face ca pleava luată de vânt. 3 Îi urmăreşte, mergând în siguranţă pe un drum pe unde picioarele lui n-au mai călcat.
4 Cine a făcut şi a împlinit aceasta, chemând, de la început, generaţie după generaţie?
Eu, DOMNUL, am fost cu cei dintâi şi tot Eu voi fi şi cu cei de pe urmă.» " Isaia 41:2-4

Realizez a cui sunt?
Realizez ca tot ceea ce intampla, se intampla cu acordul Domnului?
Cine e in controlul tuturor, generatie dupa generatie?
Cine ridica si coboara stapanirile?
Este Dumnezeul meu in care ma incred vesnic?
Este El Creator?

Niciun comentariu: