marți, 5 martie 2013

viata aduce viata

Traiesc!
Traiesc pe pamant!
Asta inseamna ca mai am oameni langa mine, oameni ca mine, oameni care nu sunt perfecti ... la fel ca mine. Ranesc prin atitudine, cuvinte si fapte. Ceilalti de langa mine ma ranesc prin atitudine, cuvinte si fapte. Imi doresc ca cuvintele, atitudinile si faptele mele sa aduca viata celor de langa mine. Dar ... ca sa aduc viata, ar trebui ca Viata (Isus Christos = Yeshua HaMashiach) sa traiasca in mine, sa Il las sa creasca in mine si eu sa ma micsorez. Sa las Viata sa traiasca in mine. Viata aduce vindecare, schimbare, provocare.

Cum vine vindecarea?
Cine da vindecarea?
Cine este Cel ce vindeca?

" El le-a zis:
„Dacă veţi asculta cu atenţie glasul Domnului, Dumnezeul vostru, 
dacă veţi face ce este drept înaintea Lui, 
dacă veţi lua aminte la poruncile Lui şi 
veţi păzi toate legile Lui, nu voi aduce peste voi nici una din bolile pe care le-­am adus peste egipteni.
Căci Eu sunt Domnul Care vă vindecă." Exod 15:26

Sa ascult cu atentie. De cine? Aud? Cine este Glasul Domnului? Am conexat informatiile din Vechiul si Noul testament si Glasul Domnului este Cuvantul Intrupat, adica Isus Christos (Yeshua HaMaschiach).

Sa fac ce este drept, corect. Cine este Drept, Corect, Sfant, Sfant, Sfant? Cine ma poate invata si de la cine pot invata? "31 Aşadar, fie că mâncaţi, fie că beţi sau orice altceva faceţi, să le faceţi pe toate pentru slava lui Dumnezeu." 1 Corinteni 10:31

Sa iau aminte la poruncile Lui, sa le invat, aplic, sa mi le insusesc, sa le traiesc ... "22 Fiţi împlinitori ai Cuvântului şi nu doar ascultători, înşelându-vă singuri!" Iacov 1:22

Sa pazesc, pastrez, tin, implinesc legile Domnului. Unde sa le pastrez? In seif? Intr-o carte? In mintea si inima mea? Daca mi se porunceste sa le pazesc inseamna ca sunt pretioase? Mi se pot lua daca nu le pazesc? Daca le pazesc ce se intampla? Mintea se poate deregla si poate sa o ia razna, dar inima? "23 Păzeşte-ţi inima mai mult decât orice, căci din ea ies izvoarele vieţii! " Proverbe 4:23

Biblia e o carte ce indeamna la actiune. Sa fac, sa ascult, sa cercetez, studiez, pazesc, insusesc, traiesc, sa dau mai departe ceea ce am invatat. Domnul vorbeste poporului, le spune si cum Il vor cunoaste. Cel ce vindeca. Vindecarea uneori intervine instant insa de cele mai mult ori e un proces lung si poate fi chiar dureros. 

Daca Viata traieste in mine, ar trebui sa se vada vindecare in viata mea. Se vede Viata traind in mine?
Sea if Galilee - Jews News

Niciun comentariu: