duminică, 9 iunie 2013

multumesc!

Pasarile canta afara ... isi canta bucuria, uneori mai tare, uneori mai multe ... parca e un cor dirijat de un maestru vrabioi.
Ciresele se inrosesc pe zi ce trece si cresc. Fara cuvinte isi exprima multumirea pentru apa, soare, aer, adieri de vant, pamant.
Pisicile se intind la soare. Sunt multumite, hranite, nu simt nici o amenintare, nici un miros cu gust de carne alergatoare prin zona ...
Gazele, mustele danseaza prin aer vesele, multumite.
Creatia isi exprima in stilul propriu multumirea si eu vreau sa nu ma las mai prejos.

Multumesc pentru ca sunt om si nu intru in categoria mamiferelor. Sunt creata dupa Chipul si asemanarea Ta.
Multumesc ca dincolo de faptul ca port Chipul Tau, sunt iubita de Tine, de Dumnezeu.
Multumesc pentru ca imi deschizi ochii ca sa Te vad in creatie, in ceilalti, in Cuvant.
Multumesc pentru dorul dupa Tine ce L-ai pus in mine, dor ce creste, ce ma inalta spre Tine.
Multumesc pentru Cuvantul scris, tradus in mai multe variante insa din care Te descopar.

Multumesc in mod special pentru Isaia. Cred ca este profesorul, mentorul meu, scriitorul care mi Te descrie, descopera pe intelesul meu. Recunosc ca il credeam un ciudat, un SF-ist ... pana am inceput sa citesc cartea scrisa de el.
Multumesc pentru ca Tu i-ai vorbit lui Isaia insa imi vorbesti si mie.
Multumesc ca promisiunile Tale sunt valabile si azi, pentru mine.
Multumesc pentru avertizarile ce mi le dai pe paginile Biblie, avertizari de care sa iau seama.

Multumesc pentru ca ai pus in mine Cuvantul Tau, Legea mea.
Multumesc ca vii in fruntea cetelor de osti ingeresti si ceresti cand sunt in pericol.
Multumesc ca ma vindeci fizic, psihic, emotional.
Multumesc ca imi dai putere sa iert.
Multumesc ca imi dai putere sa las trecutul sa fie trecut.

Multumesc ca asezi langa oameni ce sunt aproape sau departe, oameni care sa ma ajute si sa ma lase sa Te vad prin lentilele lor.
Multumesc pentru oamenii bandaje de dragoste ce le asezi pentru inima mea.
Multumesc pentru ingerii ce ii trimiti sa ma protejeze.
Multumesc pentru ca scoti idolii din viata mea.
Multumesc ca imi explici pe intelesul meu, in ritmul meu de intelegere cine esti Tu, cum trebuie sa ma raportez la Tine, ma ajuti sa inteleg principiile autoritatii si supunerii.
Multumesc ca ai rabdare cu mine, ca imi dai explicatii logice care sa ma ajute sa inteleg anumite lucruri, lucruri pe care nu am vrut sa le inteleg altfel sau mi-a placut, am ales sa ma comport conform explicatiilor ce mi-au sunat bine la ureche.

Multumesc ca ma avertizezi ca vorbele mele spuse, actiunile mele au consecinte ... imi doresc sa gandesc de mai multe ori inainte de a spune ceva pentru a nu sta 40 de ani in desert. Si desertul poate fi durerea, suferinta, amaraciunea, orbirea, nemultumirea ....

Multumesc pentru ploaie.
Multumesc pentru soare, caldura si adieri suave de vant.
Multumesc pentru ma inconjori cu dragostea Ta in stanga, dreapta, sus, jos, inainte, inapoi si oriunde as incerca sa fug ... dau de Tine. Ma simt bine inconjurata in dragostea Ta.

Multumesc ca nu ma lasi la stadiul de copil in ce priveste intelegerea si ma vrei om mare. Desi ... mi-ar placea sa fiu copil, sa ascult povesti, sa ma joc, sa ma porti in brate tot timpul, sa nu am sarcini de indeplinit, sa iert ca si un copil ...
Multumesc Tata ca locuiesti in mine impreuna cu Fiul Tau Preaiubit si cu Duhul Sfant!
Imi doresc sa fiu o "casa" si o gazda dupa inima Ta!

2 comentarii:

livius spunea...


Pe vremea cand eram la scoala (Doamne, ce mult timp a trecut), puteam rosti o multumire pe care nu o gasesc in sirul multumirilor tale. Binenteles ca vremurile s-au schimbat in cel putin doua planuri, si anume, nu mai sunt la scoala, si nu mai este regimul de atunci care imi dicta cui sa-i aduc multumire.
Multumirea de care vorbesc este : Doamne iti multumesc pentru ca m-ai gasit vrednic sa fiu batjocorit pentru Tine. Pare un paradox, dar chiar eram bucuros ca trebuia sa spun altora despre ceeace ce este in inima mea. (De fapt am mai intalnit pe aici si altii, altele, care impartaseau acelasi sentiment ca mine. Si, imi amintesc cu multa placere de biruintele pe care Domnul le scria in dreptul meu dupa asemenea confruntari. Poate intr-o zi am sa fac si eu o lista cu multele secvente de multumire.
Astazi, multumesc Domnului pentru ca ne-a ingaduit sa ne identificam ca si Copii ai Lui si sa mergem impreuna pe acelasi drum.

Cu drag, un frate mai mare.

cella spunea...

Acum poti fi mai subtil batjocorit si umilit insa nu va faceti griji ca nu mai avem si de astia ;)) sau ca le-a pierit urma.