duminică, 29 decembrie 2013

Când sporiţi în putere, nu lăsaţi inima să vi se încreadă!

Astazi am descoperit un Psalm ... care rezoneaza altfel in inima mea. E vorba de Psalmul 62
"1 Pentru dirijor. Pentru Iedutun. Un psalm al lui David.

Numai în Dumnezeu sufletul meu îşi găseşte liniştea şi numai de la El îmi vine mântuirea.

2 Numai El este stânca mea şi mântuirea mea.

El este întăritura mea; niciodată nu voi fi clătinat. 

3 Până când veţi mai ataca vreun om, doborându-l cu toţii, cum aţi dărâma un zid înclinat sau un gard dărăpănat?

4 Numai ca să-l doboare din înălţimea lui se sfătuiesc ei. Le este dragă minciuna; cu gura ei binecuvântează, dar cu inima blestemă. 

Sela

5 Suflete al meu, găseşte-ţi liniştea numai în Dumnezeu, căci de la El vine nădejdea mea. 

6 Numai El este stânca mea şi mântuirea mea. 

El este întăritura mea; nu voi fi clătinat!

7 Mântuirea şi slava mea sunt în Dumnezeu, Stânca mea cea tare. 

Adăpostul meu este în Dumnezeu.

8 Poporule, încrede-te în El în orice vreme, varsă-ţi inima înaintea Lui! 

Dumnezeu este adăpostul nostru. 

Sela

9 Numai o suflare sunt fiii oamenilor. Minciună sunt oamenii. Puşi în talerele balanţei sunt fără valoare; împreună, ei sunt mai uşori decât o suflare.

10 Nu vă încredeţi în asuprire, nici nu speraţi zadarnic în tâlhărie. 

Când sporiţi în putere, nu lăsaţi inima să vi se încreadă!

11 O dată a vorbit Dumnezeu, iar eu de două ori am auzit: „Puterea este a lui Dumnezeu!“

12 A Ta, Stăpâne, este îndurarea, căci Tu răsplăteşti fiecăruia după faptele lui."
Imagine primita pe e-mail.

Niciun comentariu: