joi, 15 ianuarie 2015

e nevoie de o rugăciune - Nigeria!

Dis de dimineaţă, am citit o ştire postată de cei de la Open Doors despre morţii fără număr din Baga, statul Borno, Nigeria. Au murit pentru că au ales să creadă că Isus Christos = Yeshua HaMaschiach este Salvatorul, Mântuitorul promis şi că au decis să trăiască pentru El. Era o localitate în care trăiau creştinii. Se pare că la acest moment nu prea mai există locuitori vii în acest oraş. Dar cu 10-12 zile în urmă număra vreo 2000 de locuitori.

Cu ce sunt eu mai bună decât acei oameni?

Da! Ei trăiesc în Africa iar eu în Europa. Despre ei pot crede că sunt mai ... necivilizaţi sau mai needucaţi. Pot crede ce vreau eu. Dar nu pot uita că sunt oameni. Nu pot uita că sunt fraţii şi surorile mele în Isus Christos = Yeshua HaMaschiach.

Uit să mulţumesc pentru pacea din ţara mea dar nu uit să fiu nemulţumită de o grămada de lucruri din ţară.
Uit să mă rog pentru cei persecutaţi dar nu uit să bombănesc, să murmur, să îmi exprim vehement nemulţumirile legate de orice, oricând, oriunde şi la adresa oricui.
Uneori nu vreau să ştiu ce se petrece cu cei persecutaţi pentru a nu-mi strica ziua, starea, dispoziţia sau refuz să ştiu despre ei pentru că ... sunt prea departe de mine şi nu e treaba mea ce se întâmplă acolo.

Cei de la Open Doors spun că Nigeria e pe locul 10 (zece) în topul ţărilor unde creştinii sunt persecutaţi. Dacă mi se ridică părul în vârful capului citind ştirile din Nigeria ... oare care e situaţia în celelalte ţări?

Vă provoc să vă opriţi şi să înălţaţi o rugăciune pentru cei rămaşi în viaţă în Nigeria. Pentru cei care şi-au văzut familia în flăcări sau pe membrii familiei împuşcaţi, pentru cei care îşi târăsc viaţa printre boscheţi ascunzându-se de urmăritori, violatori, răpitori.

E nevoie de o rugăciune!

http://www.bbc.com/news/world-africa-30817540

Niciun comentariu: