joi, 21 octombrie 2010

ce m-as face eu fara Tine?

Nu inteleg, si chiar nu inteleg deloc, de ce nu asculti rugaciunile mele in ce ii priveste pe cei care au parca ca unic scop in viata, desfiintarea mea. Ma rog sa ii duci departe de mine, sa ma scutesti de ei, ... Nu sa moara, nu asta ma rog. Ci numai sa nu ii mai am langa mine. Sa ma lase sa respir, sa ma lase sa imi traiesc viata, sa ma lase in pace. Si ca si cum nu ar fi de ajuns .... mai vin si suferinte fizice si uneori parca trec din lac in put, si ... mai iau o gura de aer apoi vine o cascada, barca mi se rastoarna si ... in timp ce eu ma zbat ca sa supravietuiesc, cei de pe margine in loc sa imi dea o mana de ajutor ma imping in valtoare .... sa ma ia curentul si sa ma duca ..... haaaaaat departe. Chiar nu ii vezi? Chiar nu auzi tipetele mele disperate?
Prietenele mele se roaga de ani buni sa le dai un sot si ... tot necasatorite sunt. Altele, isi plang in pumn pentru alegerile facute si si-ar vrea partenerii de viata trimisi la Polul Nord sau Sud si lasati acolo. Altele stau prin spitale langa ei .... rugandu-se pentru vindecare, dar ea nu vine. Unii se roaga sa nu mai fie abuzati fizic, psihic, emotional si .... nu se intampla nimic. Unii se roaga pentru copiii nou nascuti cu probleme si miracolele nu vin ... in timp ce la altii se intampla.
Uneori tanjesc sa imi spuna cineva cuvinte de incurajare si ... ii trimiti sa mi le spuna, frumos, duios asa cum stii Tu mai bine dar uneori ... nu vine nimeni. Uneori asculti, alteori nu? In stilu-mi egoist, mai vreau cate o ciocolata si tu mi-o trimiti fara sa fi inaltat nici o rugaciune iar uneori .... bocesc de numa pentru un lucru si Tu parca pui lacat cerurilor, tragi obloanele, stingi lumina ... si eu raman intr-o mare complexitate de ganduri si framantari ....
Am vrut sa ies din sfera Ta de actiune, din raza Ta vizuala, sa traiesc fara Tine insa ... m-am trezit ca nu stiu sa traiesc fara Tine, ... am descoperit ca nu am unde sa ma duc ca Tu sa nu ma vezi, sa nu stii de mine ...
Uneori ma iei de guler si ma ridici suuuuuus ca sa imi arati imaginea de ansamblu a vietii mele, a trecutului meu si ... de acolo de sus, viata are sens, asa cu noduri, sughituri, dureri, intrebari, dureri, oameni ciocan, picamar, smirghel, baros. Inteleg ca i-ai lasat ca sa ma modeleze. Si tot de sus vad stralucirea oamenilor bandaje de dragoste, a prietenilor carora le pasa de mine si ma incurajeaza cand mie imi explodeaza ficatul de nervi sau suparare ....
Numai ca ... Tu nu ma tii numa sus si ma lasi din nou pe masa de lucru numita viata, si de aici .... nu vad unde sa merg, dau cu capul de probleme, spun prostii cand ar trebui sa imi tin gura, ... si as vrea iar sus dar sa ma intorci ca sa vad viitorul insa Tu nu ma asculti .... si atunci Te rog sa ma iei de aici de pe pamant. Si fac asta pentru ca simt ca-mi fuge pamantul de sub picioare, nu sunt sigura de e bun sau nu urmatorul pas, nu stiu cum vor influenta deciziile mele viitorul ...
Si, Tu nu asculti cand eu Te rog sa ma iei acasa ....
Mi-ar placea sa dai vindecare cand o cer, sa imi faci in asa fel incat sa imi fie bine. Realist vorbind sa imi fie ca in visele mele crete ... ar fi de dorit. Si ... mi-ar placea sa imi dai in jur numai oameni perfecti si care sa nu imi faca probleme, sa am o viata de bucurie, cu sanatate ... Recunosc ca cer prostii, vad si eu asta ... parca am uitat ca acum sunt pe Pamant.
Pavel, spune ceva ce ma face si mai mult sa-mi doresc cerul mai repede oarecum, in 2 Corinteni 4:17 "Căci necazul nostru uşor de purtat şi temporar, lucrează în noi o greutate veşnică de slavă, dincolo de orice imaginaţie. Noi nu ne uităm la lucrurile care se văd, ci la cele care nu se văd, deoarece cele care se văd sunt trecătoare, dar cele care nu se văd sunt veşnice." Adica suferinta de aici de pe pamant are consecinte pentru viata vesnica? Vorbesti ceva de slava? Mie? Care carcotesc si comentez mereu?
Ce m-as face eu fara Tine? Nici nu vreau sa-mi imaginez.
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/

Niciun comentariu: