duminică, 24 octombrie 2010

inund cerul

Zilnic intalnesc bolnavi. Unii sunt bolnavi la figurat insa, unii chiar sufera de cancer, SIDA, unii au probleme cu ochii, urechile, picioarele, mainile, ficatul ... fiecare are cate ceva. Pentru unii ma rog, pentru unii nu. Depinde cat de mult ma afecteaza pe mine, sau cat de mult intra in starea mea de interes.
Unii cauta vindecarea cu orice pret, unii devin fatalisti si efectiv refuza sa lupte pentru a muri mai repede, unii nu cred ca li se intampla lor asa ceva si isi iau capat zilelor. Cei ce cauta vindecarea dau bani din greu la doctori, vrajitoare, preoti, zei, shamani .... orice medicament cu puteri magice si miraculoase e cumparat, procurat ... si nu se intampla nimic.Vindecarea pare plecata in concediu.
De ce sa te mai rogi? "Studiile" arata ca rugaciunea face bine psihic si uneori puterea gandului ajuta organismul sa se vindece. Cui sa ma rog? De ce sa ma rog? Aude cineva rugaciunile mele? Ii pasa cuiva de rugaciunile mele?
Pot sa cred sau nu, ca Dumnezeu exista. Pot sa cred sau nu, ca El aude rugaciunile mele. Pot sa cred sau nu, ca Lui ii pasa de rugaciunile mele.
Dar daca El are un plan cu viata mea, eu de ce sa imi racesc gura si sa ma zbat cu cererile mele? Sa ii stric Lui ordinea? Numai asa pentru mofturile mele sa isi strice El oridinea?
Ma uit la Isus. Vreau sa vad El ce face. Zilnic intalneste ca si mine oameni bolnavi, leprosi, cred ca erau si cu cancer pe acea vreme, orbi, surzi, muti, schiopi, paralitici, unii deja erau morti insa in contact cu El indracitii deveneau galagiosi si erau adusi la El pentru vindecare. In acest ambient nebun, Isus alege sa se roage, sa vorbeasca cu Tatal despre cei cu care vine in contact, despre ce boli, puteri il ataca. Mereu se retragea pentru a vorbi cu Tata, pentru a primi putere, pentru a face vizibila puterea din cer aici jos pe pamant ... inunda cerul cu rugaciuni.
Daca Isus, Dumnezeu si om facea asta, era in relatie permanenta cu cerul, cu Tata .... atunci eu de ce sa nu inund cerul cu rugaciunile si cererile mele? De ce sa nu ii spun de X si de Y, si de ce ma doare, si de ce nu ma doare, ce am vazut frumos, sa ii spun ce mult m-am minunat privind bolta instelata sau maretia soarelui rasarind pe un fundal incendiar .... sa ii multumesc pentru ploaie, soare, fructe, legume, ... sa ii spun de durerile mele de cap sau cele pe care mi le cauzeaza altii ...
"Cereti si veti avea!" Adica cand eu cer ceva vreau ca puterea Tatii ce este sus in cer, se vede manifestata vizibil aici ... pe pamant. Ceeeeee faaaaaaain!
Daca nu mi se intampla nimic, daca viata mi-i monotona, fara minuni, fara nimic iesit din comun, fara raspunsuri e pentru ca asa cum spune Isus: "nu v-ati rugat".
Vreau sa inund cerul cu rugaciuni, cu cereri, cu intrebari, cu mirari .... si, cerul e deschis tot timpul pentru mine si Tata isi pleaca urechea sa asculte ce idei imi mai framanta mintea, ce ma mai intereseaza, ce ma mai doare, ce mai visez ....

Niciun comentariu: