miercuri, 27 octombrie 2010

nu Te las in pace

Am citit despre o doamna din Africa de Sud, Sojourner Truth, o lidera din miscarea femeilor si a abolitionismului ca se ruga cam asa: "Doamne, Tu stii cat de mult sunt distrasa, pentru ca Ti-am spus si iar Ti-am spus. Acum, Doamne ajuta-mi fiul. Daca Tu ai avea probleme asa cum am eu si eu as putea sa Te ajut, asa cum o faci Tu, ce zici, as face-o?" Nu avea probleme numai cu fiul ei ci si cu banii iar rugaciunea ei e la fel de sincera si suna foarte comic dar se incheie asa: "N-am sa te las in pace pana nu ma asculti."
Nu imi plac oamenii insistenti, efectiv refuz sa le fac pe plac tocmai pentru ca ma enerveaza vrand sa ma forteze sa fac ceva ce nu imi place. In relatia cu Dumnezeu insa m-am vazut pusa la colt. Nu ma atentioneaza numai o singura data ci e nevoie sa fie insistent ... plictisitor de insistent pana mi se aduna mintea acasa si realizez ca e o problema ce merita sa ii dau atentie. Isus insa ma atentioneaza cu tact si dragoste, nu ostil, ostentativ .... si cu cat Il cunosc mai bine cu atat e nevoie de mai putina insitenta din partea Lui.
Cer multe, visez indraznet ... uneori insa nu mai visez deloc si nu stiu cum sa reactionez. Ce ai cu mine, chiar nimic din ce cer nu e bun? Chiar e totul egoist, chiar tot, ce vreau e pentru propriile placeri? Chiar nici una din rugaciuni nu e dupa voia Ta cu mine? Ti-am cerut o casa si mi-ai luat-o si pe aia in care stateam cu chirie. Ti-am cerut o situatie materiala si Tu ai lasat criza sa vina din plin peste mine. Ti-am cerut sa-mi pastrezi prietenii insa fiecare si-a lasat zborul. Ti-am cerut sanatate si belele se tin lant de mine. Ti-am cerut cate in luna si-n stele si ... parca numai in ciuda imi faci ... Nu primesc mai nimic din ce cer. In schimb, imi atragi atentia ca Tu vrei sa ma focalizez pe Tine nu pe casa, pe situatie materiala, pe bani, sanatate, prieteni.
Am invatat sa vorbesc cu Tine desi mi se parea nebuneste. Imi place sa ma sfatui cu Tine, sa Te las sa imi vorbesti, sa ma iubesti, sa imi trimiti mii si miliarde de semne de dragoste, sa imi dai alinare cand durerile se hlizesc la calmante, sa povestim amandoi, sa tacem .... Te bat la cap cu problemele mele, iti spun despre toti si toate, am curaj sa Iti spun cine ma necajeste, cum ma simt, pot sa plang cu Tine ca nu mi-i rusine ...
Insa am sa continui sa Te bat la cap, sa nu Te las in pace ca sa nu ma lasi in pace.
http://www.flickr.com/photos/lum1neuz/3708813537/sizes/l/in/photostream/

Niciun comentariu: