luni, 25 iulie 2011

update misiune 2011 - Colbie Puraci

Nu am mai scris nimic despre misiunea din Moldova si asta nu inseamna ca nu mai stiu nimic despre ei ci pentru ca am fost implicata in ea insa ... diferit.
Vineri dupa amiaza credeam ca mi se incheie o zi cumplita cand primesc de la Damaris Cauneac (care e in misiune) un telefon in care imi spunea ca Mike Barac (liderul misiunii Charity Cup in Moldova) vine la Iasi de urgenta cu Caithlin, sotia lui George Puraci si fetita acestora, Colbie. Mi-a spus simptomele fetitei si i-am zis sa le spuna ca ii astept la Spitalul de Copii, la Urgente.
Numai ca mintea parca se blocase ... efectiv nu-mi aduceam aminte de nimeni care sa lucreze acolo, vreo cunostinta ... Nu a fost nevoie de cunostinte, relatii pentru ca, pot sa spun ca in ciuda conditiilor din sistemul sanitar sunt mandra de oamenii care lucreaza in el (nu chiar de toti 100%).
Colbie a racit, a facut febra si din cauza acesteia a facut convulsii insa acestea au fost de durata scurta. Aici a intrat direct la Terapie Intensiva sub tratament. Nu a fost usor pentru Caithlin pentru ca mereu era nevoie de cineva care sa traduca insa a venit repede si George. Surpriza mare pentru noi a fost cand angajatii au gasit o rezerva pentru ei si amandoi parintii au putut sa stea cu fetita.
Azi, urmeaza sa ii faca o encefalograma si aseara cand am vorbit ultima data cu ei, fata era bine, nu mai facea febra insa era ametita din cauza medicamentelor, ceea ce normal.
Stiu ca vestea asta ii  va pune pe multi pe genunghi ca sa se roage pentru familia George si Caithlin Puraci si pentru micuta Colbie. De asta si scriu. Vorbeam cu George daca vrea sa stie lumea despre problema lor si mi-a spus ca e o onoare sa stie ca sunt sustinuti in rugaciune. Au fost impresionati sa stie cati se roaga deja pentru ei, oameni pe care nu i-au vazut niciodata, care insa simt cu ei, sunt alaturi de ei.
Cred ca Tatal nostru stie ce se intampla, ca nici o suflare nu e in afara controlului Sau, ca nici o celula nu se misca fara ca El sa o vada. Stiu ca mana Lui este peste Colbie si familia lor. Christos, Fiul Lui Dumnezeu a invins moartea, a murit si inviat pentru noi sa avem viata vesnica si acceptandu-L am primit intelepciunea si puterea Lui Dumnezeu. Cu El suntem biruitori.

Niciun comentariu: