marți, 15 noiembrie 2011

Behind the Veil - Dincolo de cortina

Dincolo de cortina
E un loc ce il cunosc
Un loc unde merg
Sa caut fata Ta, sa ascult vocea ta, sa imi vindec sufletul

Si lumea ramane in urma
Cand trec dincolo de cortina
Cand trec - dincolo de cortina

Sunt momente cand pot vedea - Eternitatea
Sunt momente cand pot fi - Etern
Cautand fata Ta, ascultand vocea Ta, vindecand sufletul meu

Si lumea ramane in urma
Cand trec dincolo de cortina
Cand trec -Dincolo de cortina

E un sentiment ce il simt cand ingenunchiez
Simt o apropiere
O dragoste atat de reala
Dincolo de cortina

E un loc ce il cunosc
E un loc unde merg
Dincolo de cortina

4 comentarii:

Anonim spunea...

Versuri emotionante!
O melodie calda ce m-a adus mai aproape de inima blanda a Domnului!

O zi frumoasa, Cella!
Te pup!
Dana

elena marin-alexe spunea...

Doamne ce dor mi s-a făcut de veşnicie! Parca simt cum vibrează sufletul meu leganat de frumuseţea versurilor dar şi a melodiei.
MULTUMESC MULT CELLA!

cella spunea...

Dana,
de dimineata o tot ascult si eu ;)

cella spunea...

Si mie mi-i dor de cer Elena!