joi, 17 noiembrie 2011

Elisei si femeia din Sunam


In orasul Shuem traia un om si sotia lui,
Ei o casa au facut pentru Elisei si au gasit bunavointa in ochii lui.
Dumnezeu le-a trimis un miracol, singurul lucru ce ei il tanjeau,
Intr-un an aveau un fiu, asa cum profetise Elisei.

Intr-o zi au alergat de la camp, aducand mamei fiul…
Cu capul pe genunchii ei, el a murit, la pranz.
Ea nu a spus nimanui, ci alerga la omul lui Dumnezeu
Si daca cineva pe drum o intreba, le raspundea din mers:

E bine, e bine! 
E pace in disperarea mea pentru ca stiu ca Domnul mi-a ascultat rugaciunea
Si ma voi agata de promisiunile lui
Si chiar moartea nu va mai sageta, nici puterea iadului
In prezenta Lui ma adapostesc, aici mi-e bine!

Elisei s-a asezat peste fiu si s-a rugat si a suflat viata noua!
Prietene, Dumnezeu nu se schimba niciodata
Tu daca ai credinta ca acea femeie
Iti va trimite un miracol sa poti spune :

E bine, e bine! 
E pace in disperarea mea pentru ca stiu ca Domnul mi-a ascultat rugaciunea
Si ma voi agata de promisiunile lui
Si chiar moartea nu va mai sageta, nici puterea iadului
In prezenta Lui ma adapostesc, aici mi-e bine
Melodia asta mi-a placut insa nu stiu portugheza ...
Estou aqui preciso conversar contigo oh! homem de deus
Sabe aquele lindo filho que o senhor me deu
Agora está naquele quarto sem sinal de vida
E tú sabes muito bem que não foi quem lhe pediu
Esse filho foi profetizado então eu recebi
E não quero perder não quero perder
Eu sei que deus te deu unção e autoridade para me ajudar
Por isso é que eu deixei meu filho e vim te procurar
Não quero sepultar meu filho eu quero ele vivo
È por isso que estou aqui profeta elizeu
Acredito que tú és usado pelo grande deus
Eu não posso suportar a dor do que me aconteceu
_mulher,eu preciso ir até aonde o menino está
E sobre o corpo dele agora eu vou me deitar
E a unção que está em mim pra ele vai passar
Mulher esse filho é a benção que o senhor te deu
A benção dele é completa eu conheço o meu deus
Venha abraçar teu filho ele reviveu
Foi assim que aconteceu na vida daquela mulher
Foi a sunamita em deus tinha fé
E viu o milagre junto com elizeu
È assim que vai acontecer na tua vida irmão
Deus vai mandar poder,virtude e unção
O deus do passado é o mesmo deus
A benção é completa pois é deus quem dá
A vitória é certa pode confiar
Deus ainda usa profeta na terra pode acreditar
E aonde havia noite agora vai ser dia já não há mais açoite
È o fim da agonia,
A esperança morta deus ressuscitou
E trouxe alegria

Niciun comentariu: