joi, 25 iulie 2013

a Tatalui scrisoare

Mi-e dor sa cant melodia asta.

1 Sfânta scriptură şi azi să-mi vorbească,
Sfântul Cuvânt de viaţă dătător;
Pacea, nădejdea şi iubirea-mi crească
Prin ea Isus e-al meu Mântuitor.
Refren:
Să îndrumeze viaţa mea întreagă
Cuvântul Tău, ce mi L-ai dăruit,
Până'n vecie, Doamne, mă petreacă
Îndemnul Tău sfânt, sfatul Tău iubit!

2 Sfânta scriptură mi-a arătat pieirea
Adâncul groaznic, fioros nespus;
Apoi, Cuvântul mi-a'ndreptat ptivirea
Spre jertfa scump-a Domnului Isus!

3 Sfânta scriptură, o, ce bogăţie
Cerescul Tată mie-mi dărui!
Prin ea aflat-am pentru veşnicie
Pe Domnul Vieţii ce mă ferici.

4 Sfânta Scriptur-a Tatălui scrisoare
Oricărui suflet i-a venit de sus,
S'arate calea, singura scăpare
Ce-o poate-avea, primindu-L pe Isus.

Refren:
Las'să-ndrumeze viaţa Ta întreagă
Acest Cuvânt scump ce ţi-e dăruit!
Până'n vecie El să te petreacă
Cu-al Său îndemn sfânt, cu-al Său sfat slăvit
http://alevro.net/PDCPDF/PDC220-Voce-Sfanta%20Scriptura%20si%20azi.pdf

Niciun comentariu: