duminică, 29 septembrie 2013

chiar daca voi muri, voi trai!

Imi plac opririle astea poruncite de Domnul! Au inceput sa imi placa "sabatele" mele pentru ca trebuie sa muncesc cu mine ca sa gasesc motivele de multumire si lauda, sa le tin minte peste saptamana, sa vad purtarea de grija, sa vad Mana Lui lucrand pentru mine, cu mine si in mine.

Te laud Tata pentru porunca asta de a ma opri din tumultul vietii si de a ma reconecta la Tine.
Te laud pentru ca esti Dumnezeu Triunic = Tata, Fiu si Duh Sfant.
Te laud pentru ca vad si simt pe propria pielea dragostea Ta.
Te laud pentru ca nu am unde fugi departe de Tine. Daca incerc asta, descopar ca esti in stanga si dreapta mea, esti in spatele sau in fata mea, esti sus si jos. Oriunde as fugi dau de Tine si sunt inconjurata de dragostea Ta.

Te laud pentru ca esti Dumnezeul Lui Avraam, Isaac si Iacov.
Te laud pentru ca esti Dumnezeul stramosilor mei insa esti si Dumnezeul meu.

Te laud Tata pentru ca nu sunt o intamplare ci mi-ai scris povestea vietii inca inainte de a crea universul.
Te laud pentru ca asa m-ai creat Tu, cu ochii astia, cu parul care-l am, cu statura asta, cu dorintele, visele, idealurile, darurile, talentele astea. Sunt de la Tine toate. Sunt a Ta.

Te laud pentru ca prin Isus Christos = Yeshua HaMaschiach, prin jertfa Lui sunt infiata, sunt fiica Ta. Am devenit fiica de Rege.
Te laud pentru iertare, mantuire, vindecare, restaurare, remodelare.
Te laud pentru ca starnesti in mine dorul dupa Tine. Si asta este opera de arta a Duhului Sfant = Ruach HaKodesh.

Te laud pentru ca ma ajuti sa imi gasesc radacinile si ma leg mai mult si mai mult de Tine.
Te laud pentru incapatanarea ce ai pus-o in mine si pentru ca ma provoci sa Te caut mai mult, sa Te cunosc, sa Te descopar, sa invat sa Te iubesc, sa invat sa ma las iubita.

Te laud pentru ca imi vorbesti. Nu urli la mine ci imi vorbesti tandru, frumos, cu dragoste si indelunga rabdare.
Te laud pentru ca imi vindeci sufletul si mi-l lipesti de inima de Ta.
Te laud pentru ca nu poti sa nu ma iubesti.

Te laud pentru ca in Tine imi gasesc refugiul cand furtunile si necazurile uita sa mai dea si pe la altii.
Te laud pentru ca imi esti Adapost cand sagetile celui rau sau a celor ce asculta de el navalesc peste mine.
Te laud ca imi dai pacea si ca esti Pace.

Te laud pentru Cuvantul scris = Scrisoarea de dragoste lasata pentru mine insa Te laud si pentru Cuvantul intrupat = Isus Christos = Yeshua HaMaschiach.
Te laud pentru pecetea Ta pusa peste mine si in mine. Pecete care e Duhul Sfant = Ruach HaKodesh.

Te laud pentru ploaie, soare, vant si norii pufosi ce danseaza in ritmuri stiute numai de ei si orchestrate si dirijate de Tine.
Te laud pentru mere, pere, struguri parfumati, nuci si prune.
Te laud pentru cartofi, sfecla, rosii, gogosari, ardei, porumb, vinete si alte legume lasate sa ne fie hrana si care le culegem acum de pe camp sau din gradini.

Te laud pentru apa si paine.
Te laud pentru ca imi porti de grija si am haine si papuci.
Te laud pentru ca am un acoperis deasupra capului.
Te laud pentru familia mea, pentru binecuvantarile si cizelarile ce le primesc prin ea.
Te laud pentru serviciul ce il am si il am de la Tine.

Te laud pentru ca meriti.
Te laud pentru ca mi Te descoperi, pentru ca imi esti Tata, Domn si Imparat, Vindecator, Alinator, Izbavitor, Ocrotitor, Eliberator.

Te laud pentru ca viata vesnica ce am inceput sa o traiesc de pe pamant si chiar daca voi muri, voi trai.

Niciun comentariu: