duminică, 1 septembrie 2013

Tu esti maret!

Tata, multumesc pentru saptamana care a trecut. M-ai protejat, iubit, mangaiat, alintat, mustrat, ascultat, povatuit, iertat, invatat, mi-ai acordat har!

Te laud ca esti Singurul Dumnezeu Adevarat!
Te laud ca esti Dumnezeu Triunic adica Tata, Fiu si Duh Sfant!
Te laud pentru Cuvantul Intrupat adica Yeshua HaMaschiach =  Isus Christos.
Te laud ca despre El ma invata Isaia.
Te laud pentru Isaia si pentru ca ai gasit profesorul ideal pentru mine care sa ma invete despre Tine.

Multumesc ca ai creat pamantul, cerurile, universul cu un scop.
Multumesc ca m-ai tesut in burta mamei, ai vegheat ca tesusturile sa creasca cum vrei Tu si inainte ca sa fie creata lumea Te gandisei la mine si la scopul pentru care m-ai creat.
Multumesc pentru ca ma ajuti sa inteleg - asa in ritmul meu - maretia Ta, atotputernicia Ta ...
Multumesc ca mi Te revelezi si ma ajuti sa Te vad, cunosc, simt, iubesc!

Multumesc ca imi iei ingrijorarea ce m-a doborat privind stirile din Egipt si Siria si m-ai ajutat sa inteleg ca e planul Tau, ca esti in control, ca stii ce se intampla acolo, e mana Ta la lucru si Tu vrei ca oamenii de acolo sa se intoarca la Tine si sa fie mantuiti.

Multumesc ca imi dai painea cea de toate zilele.
Multumesc pentru lectiile de istorie din care pot invata. Insa nu as pricepe nimic daca Duhul Tau nu ar fi in mine sa ma invete, sa imi deschida ochii.

Multumesc pentru ispitele ce vin ca sa ma incerce, sa ma doboare, sa ma arunce in disperare si rusine. Insa multumesc ca esti langa mine, cu mine, in mine si imi dai putere sa lupt si chiar daca ies ciufulita din lupta, ma incurajezi sa merg mai departe, sa nu cedez.

Multumesc pentru libertatea religioasa din tara mea.
Multumesc pentru ca tii in mana stapanirile, puterile, soarta omenirii si nimic nu se intampla fara voia Ta.

Multumesc ca ai poruncit o zi de odihna, o zi in care sa multumesc, sa Te laud, sa las grijile, poverile, necazurile deoparte si sa multumesc pentru ceea ce-mi dai, esti, faci pentru mine.
Multumesc ca binecuvanti ascultarea!

Niciun comentariu: