duminică, 13 martie 2022

ce spun sufletului meu?

Vestea despre război ne-a debusolat. Știam câte ceva despre conflictul de acolo dar ne-am obișnuit cu el. Lucrurile s-au schimbat când au început să vină oamenii aici, când lucrurile au luat o altă turnură și ne-am simțit amenințați.

Confortul și liniștea noastră sunt amenințate de război. Unii au părăsit deja țara, unii își fac provizii, unii fac scenarii sumbre, unii se gândesc unde să se adăpostească.

Când eu sunt afectată, povestea se schimbă!

Îl iubesc pe David! Îl iubesc pentru modul în care își discută cu Domnul durerile, frământările, neliniștile inimii lui, își spune frustrarea, necazul și durerea, mânia și bucuria.

La cine apelez când vin vești peste vești peste mine?

Citesc știrile, mă informez însă nu mă hrănesc cu ele. Am ales să-mi hrănesc mintea, sufletul și inima cu ceea ce spune Domnul. David a purtat multe războaie, a avut dușmani, a avut familia amenințată de război, o parte din familie i-a fost luată pradă de război și asta de două ori.

Aleg să las Cuvântul și Duhul Domnului să aducă pace peste mintea și inima mea.

Aleg să cred promisiunile Domnului!

O bucată de verset îmi tot stăruie în minte. 6. Veți auzi de războaie și vești de războaie: vedeți să nu vă înspăimântați, căci toate aceste lucruri trebuie să se întâmple. Dar sfârșitul tot nu va fi atunci. (Matei 6:24)

“vedeți să nu vă înspăimântați”

Cine spune asta? Isus, Fiul Lui Dumnezeu, Mielul Lui Dumnezeu, Cel promis, Mesia, Cel înviat, Cel înălțat, Cel ce are toată puterea în cer și pe pământ, Dumnezeu întrupat.

Ca să nu mă înspăimânt și ca să îmi las inima liniștită de Cuvânt, aleg să cred ceea ce spune Isus.

El a promis că va fi cu mine indiferent de necaz, durere, suferință, trădare, pierdere.

El e aici cu mine ajutându-mă să nu-mi pierd mințile asaltate de vești, să rămân fermă în încredințările spuse în Cuvântul Său.

“vedeți să nu vă înspăimântați” când citiți știrile!

“vedeți să nu vă înspăimântați” când cresc prețurile și rafturile devin goale!

“vedeți să nu vă înspăimântați” când ceilalți te îndeamnă să îți faci bagajul și să pleci unde vezi cu ochii!

“vedeți să nu vă înspăimântați” când planurile ți se năruie!

“vedeți să nu vă înspăimântați” când visele se destramă și aprope pierzi totul!

“Domnul este lumina și mântuirea mea: de cine să mă tem? Domnul este sprijinitorul vieții mele: de cine să-mi fie frică?” (Ps.27:1)

“Vino degrabă în ajutorul meu, Doamne, Mântuirea mea!” (Ps.38:22)

“Nu țin în inimă mea îndurarea Ta, ci vestesc adevărul Tău și mântuirea Ta, și nu ascund bunătatea și credincioșia Ta în adunarea cea mare.” (Ps.40:10)

“Pentru ce te mâhnești, suflete, și gemi înăuntrul meu? Nădăjduiește în Dumnezeu, căci iarași Îl voi lăuda; El este mântuirea mea și Dumnezeul meu.” (Ps.42:5)

Suflete al meu “El este mântuirea mea și Dumnezeul meu” vezi nu te înspăimânta!

Niciun comentariu: