vineri, 27 august 2010

ireal in real

Traiesc intr-o imparatie reala, vizibila, vazuta in care am rude, prieteni, amici, colegi, vecini, relatii. Cu oamenii astia trebuie sa vorbesc - ca doar nu-s muta sau ciudata, trebuie sa aflu noutati, sa ma sfatui, sa discutam, sa planificam pe termen lung sau scurt, sa ne targuim, sa facem afaceri ... sa barfim, sa povestim cate in luna si in stele ... Si, trebuie sa vorbesc pentru ca ma intereseaza numele meu, renumele, reputatia, onoarea, oamenii sa ma vorbeasca de bine, sa am o imagine buna ....
Tot aici, ca sa traiesc am nevoie de bani si ca sa ii am si sa raman cat de cat un OM trebuie sa merg la lucru, sa studiez un pic piata, nu sa ma arunc la ce e mai scump si sa ma pacalesc, apoi ... magazinele sunt facute sa aibe marfa de vanzare si eu si altii ca mine sa o cumpere ....
Dar, ce ma fac cu inevitabilele probleme (mie mi se spune ca nu am probleme pentru ca nu sunt casatorita si apoi am timp berechet ca nu are cine sau ce sa mi-l ocupe) la servici, acasa, in relatii, de sanatate.
Incep de dimineata cu oamenii, banii si probleme,.... cand sa stau de vorba cu Dumnezeu? Si apoi, eu ma intalnesc cu El la biserica ... cand merg. El traieste intr-o lume invizibila, ireala, nevazuta. Si e cam greu sa le unesti pe astea doua ....
Isus e Domn. Da, asa e. Cuuuum? Domn a cui? A meu? Ce inseamna asta? Domn peste relatii, bani si probleme? Adica cam in tot ce priveste viata mea? ... Ce implica asta? Sa locuiesc in biserica ca sa ma intalnesc cu El tot timpul?
Oare cum ar fi viata mea daca Isus ar fi cu adevarat Domn in viata mea? Daca irealul ar fi real in mine? Daca prioritatile Lui ar deveni prioritatile mele? Daca as trata oamenii, banii si problemele din punctul Lui de vedere, cum ar arata viata mea?

2 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

viaţa cu Domnul Isus e dincolo de limite umane ,este.... asteptând minuni în fiecare clipă.
-cu respect vyky

cella spunea...

hei .... lume noua ;)) bun revenit ;)

da, asa e Vyky ...