miercuri, 18 august 2010

Sunt aici!

Inca de mica am stiut de Isus, de Dumnezeu Tatal si de Duhul Sfant, stiam ca ei trei sunt Trinitatea. Am crezut ca Dumnezeu Tatal e seful, Isus e cel ce executa insa ce rol are Duhul Sfant ... nu prea pricepeam ce treaba are El acolo. Poate isi dadea si El cu parerea ... sau Isus fiind si om si Dumnezeu nu se mai putea misca asa repede si atunci intervenea Duhul Sfant ...
Imi placea de Isus mai ales ca Il putea vedea prin prisma umana. Na, pana la urma stie si El ce inseamna sa fii om, sa te doara capul, sa te lovesti si sa ai vanatai .... de Sef imi era frica si ... greu sa cred ca ma iubeste iar pe Duhul Sfant ... Il ignoram, neintelegandu-i rostul. Stiam versete despre toti trei, stiam povesti istorii ce se legau intre ele, am auzit cum cunostintele mele spuneau despre ce experimentau ei cand se intalneau cu Isus si ma intrebam daca nu sunt oleaca cu capul ....
Pana la urma .... povestea lor seamana a basm si un alt basm ce mi-a placut a fost cel al lui Ulise. Ce tot vorbeau ei ca s-au intalnit cu Isus, ca simt ca au primit pace, ca sunt iubiti .... par inca normali numai ca sunt prea bucurosi ca sa ii trimiti la nebuni ... nebunii au crize iar astia sunt bucurosi tot timpul ...
Cum sa Il intalnesc si eu, unde, cand? ... Stiu ca a murit pentru mine, stiu povestea de la cruce, stiu ca e viu insa oamenii astia zic de ceva mai mult de atat ... si, recitind Biblia descopar ca Isus spune ca vrea sa fim prieteni, vrea sa aibe o relatie cu mine, vrea sa Imi fie frate si eu sa ii fiu sora ... Seamana a relatie apropiata, intima ....
M-am uitat la cei din jur sa vad ce fac ei .... sa mergi la biserica, sa fii cat se poate de serios si sa nu te hlizesti la predica si sa asculti, ... de rugat cu voce tare se rugau numai uniii .... sa canti ... sa respecti niste reguli ale comunitatii ... Numai ca nu ma apropia nici un ritual din asta de Isus ... si cum sa ma iubeasca Isus cand eu comentam regulile, comentam ce spuneau unii si altii .... puneam intrebari ce ii incuiau pe mai mari si eram considerata rebela si asta ma ducea mai in hau ....
Tata, fiind unul din capi si-a luat portia de comentarii si intrebari cu varf si indesat .... a trebuit sa imi explice ca nu regulile ma duc la Isus, ca e numai o conduita umana .... si eu trebuia sa ma intalnesc cu Isus.
Daaaa, usor de zis. Unde Il gasesc pe Isus? Ar trebui sa mor ca sa ma duc in cer ca sa vorbesc cu El, nu?
Nuuuuu, stai ... Biblia zice ca  Isus e aici. El e si Dumnezeu, adica Duh ... iar eu nu vad duhurile .... adica as putea sa vorbesc cu Isus ... dar e ciudat sa vorbesc cu El. Ce sa ii spun? Cum sa ma adresez? Domnule Isus? Stimate Isus? Suna ciudat .... El spune ca vrea sa imi fie prieten, frate si la prietenii mei nu ma adresez cu domnule, stimate sau alte politeturi sofisticate ....
Isuse ... stiu ca esti aici, adica vreau sa probez ca esti aici .... asa zice Biblia si eu am decis sa cred asta. Numai ca nu ma multumeste sa cred fara sa probez si Tu stii ca eu sunt curioasa ... Isuse, stiu ca ai murit pentru mine si sincer, eu n-as fi facut asta pentru mine ... adica chiar nu vad de ce m-ai iubi .... Te-ai gandit bine?
"Pentru ca te iubesc"
Ma pisc sa vad daca dorm sau sunt treaza ... oricum nu vorbesc cu voce tare ca sa nu ma duca cei de acasa la nebuni insa .... sa aud in gandurile mele pe cineva vorbind ...
"Da, Te iubesc! Eu iti spun asta."
Isuse ... dar ce-ai gasit la mine de iubit? Sa fim realisti Tu ma stii mai bine decat ma stiu eu ....
"Natura Tatii, a Mea si a Duhului Sfant adica a Trinitatii e dragoste. Noi nu putem sa nu te iubim."
Dar ok, inteleg ca ma iubesti .... insa sa mori pentru mine?
"Cella, ca sa te impac cu Tata am murit Eu si am facut asta pentru ca te iubesc"
Lacrimile incep sa se ridice si parca s-au asezat in gat .... Inima bubuie de parca ar exploda ....  si incet lacrimile incep sa curga pe fata uitand sa se opreasca ....
"Ma auzi in gandurile tale pentru ca Duhul Sfant e in tine, e trimis de Tata, de sefu cum ii zici tu. Insa vezi tu, Noi nu avem o ierarhie cum crezi tu. Nu e unu sefu si ceilalti executantii."
Isuse ... as vrea sa Te iubesc insa nu stiu cum .... ce sa fac?
"Lasa-ne sa te invatam noi despre dragoste, da?"
Si incet, incet dragostea mea pentru voi va creste?
"Nu"
Nuuuuuu?
"Tu vei creste in cunoasterea noastra iar dragostea e cea care largeste locul pentru cunoastere. Vei crede ca a crescut dragostea insa de fapt ... nu e asa. Lasa-ne sa te iubim, nu te mai strofoca atata sa faci tu ceva ... stai linistita, stai de vorba cu noi".
Isuse, nu pleca. Nu vreau sa ma lasi singura. Acum dupa ce Te-am cunoscut nu vreau sa pleci ... Nu vreau sa Te pierd.
"Eu sunt totdeauna cu tine. Nu uita: Duhul Sfant - cel caruia tu nu ii vedeai rostul e in tine, e trimis de Tata ca sa iti spuna de Mine, de El. Si nu esti singura niciodata. Chiar daca nu vei mai simti nimic ca acum, chiar daca o sa fie furtuna in inima si mintea ta, Eu sunt cu tine. N-o sa te las singura niciodata. Orice s-ar intampla.
Sunt aici!"
Imagine preluata de pe http://www.flickr.com/photos/benheine

Niciun comentariu: