vineri, 27 august 2010

BIG Impact lanseaza o invitatie

Cu cativa ani in urma, un prieten mi-a spus ca nu ar fi rau sa iau legatura cu una din liderele de la BIG Impact (Diana Bocsa) ca nu o sa imi para rau. M-am tot intrebat eu cu ce s-o fi mancand  asta si apoi ... ce e cu fata asta de ma rog trebuie sa o cunosc?
Am luat legatura cu fetele din retea, inca nu am ajuns la conferintele organizate de ele ... pentru ca la mine, toamna se numarara bobocii dar lidere ma provoaca sa particip. Nu pot sa merg nici anul acesta, insa ... m-am gandit sa pun afisul lor pe blog ca ... poate cineva nu are de numarat boboci acum toamna si asa cum spune si anuntul ... se anunta a fi intalniri ce transforma.
E o conferinta doar pentru fete si femei si ... mi-am amintit de conferintele la care am fost si cum se leaga relatiile intre noi, de serile de povesti ...
Diana Bocsa, Iulia Ghita, Laura Ples si Ioana Andra va asteapta cu mare drag la conferinta.
si mai multe informatii despre

Termenul  de inscriere s-a prelungit pana pe 1 septembrie 2010.

Niciun comentariu: