duminică, 22 august 2010

imitatoare sau transparenta?

In una din seri cand eram in misiune, dupa ce mi-am terminat treaba am urcat sus in hol si m-am intalnit cu unul din baieti (unul din oamenii, ce vede in certificatul lui de nastere, liniute in spatiile pentru numele tatii si al mamii). Era trist, desi incerca sa mascheze asta. L-am intrebat ce are si pentru ca erau multi in hol imi spune soptit: "Tu Cella, eu sunt asa de urat si prost de rade toata lumea de mine si nu ma accepta si se uita la mine dispretuitor?" Glasul ii devenise plangator ... iar inima mea s-a rupt in bucatele ..... Nu toata lumea il trata asa, e clar. Numai cineva la care el nu se astepta insa .... era suficient. Ne-am asezat jos si am inceput sa vorbim insa .... era atata de suparat.
E unul din oamenii cu o voce atata de faina si cand mai ia si chitara in mana ... deja eu sunt fascinata. As fi urlat la toti sa il aprecieze, sa ii vada valoarea insa ... nu e o solutie asta. Am gasit o chitara si l-am rugat sa imi cante. Bineinteles ca au venit si cateva ironii. Le-am raspuns ca imi va canta mie si nu lor, asa ca sa isi vada de drum ... A luat chitara si a inceput sa cante ... I-am facut semn lui Chris sa vorbeasca si el cu baiatul asta cu voce de aur. Mi-a cantat cateva melodii si deja oamenii nu mai treceau indiferenti, ... deja aveau preferinte ce le voiau si ei cantate ... Le-am zis ca acum imi canta mie ... lor, mai tarziu ...
Chris, impresionat de vocea lui i-a spus asta .... ma uitam la baiatul asta si efectiv am vazut cum se transforma ... cum incepe sa radieze. Stia ca imi pasa, ca tin la el, ca il iubesc asa cum e el dar cand a vazut ca il prezint si prietenilor mei ca o valoare ... inima lui a inceput sa se deschida ...
Vine Isus si imi spune ca ma iubeste, ca Tatal Lui ma iubeste si eu nu Il cred. Atatia ma dispretuiesc, nu am incredere nici in mine ... d`apoi in El? O sa ma lase si El intr-o zi, o sa se plictiseasca de mine, o sa ma abandoneze ... la fel ca ceilalti oameni. Insa El continua sa imi spuna ca ma iubeste si cochilia mea incepe sa se dezmembreze si sa accepte dragostea Lui si ... ciudat de tot, dragostea asta a Lui vindeca neincrederea mea, tradarile ce m-au pietrificat, ranile facute de altii si de mine ... si imi da valoare ...
Christos locuieste in mine si ... nu prea inteleg logic cum se poate asta ... imi anuleaza personalitatea? Imi  spala creierul .... ma robotizeaza? .... Doamne, ce se intampla?
Cella, Eu te iubesc .... nu iti anulez personalitatea, nu iti spal creierul, nu devii robot ... cand prietenii tai te iubesc iti anuleaza personalitatea, iti spala creierul sau te robotizeaza? Chicotesc gandin un pic mai mult. Normal ca nu ....
Dar Isuse .... Tu locuind in mine inseamna ca noi doi suntem una? Adica Tu dimineata bei cafeau cu mine, citim impreuna ... meditam impreuna, ramanem cu gura cascata admirand apusul sau rasaritul? Plangi, razi, mananci cu mine .... lucrezi cu mine ce am eu de facut .... mergem la lucru, la piata impreuna .... ? Nu numai .... ne intalnim dimineata si iti spun: Buna dimineata Doamne .... ci Tu esti tot timpul cu mine ... si cand eu ma enervez si cand sunt atata de suparata ... adica respiram impreuna, bem apa impreuna ... 
Tot ce sunt, fac, gandesc e in Christos .... si Christos e in mine .... wow!!!
Doamne, am inteles ceva azi ... ca sa fiu ca Tine, nu trebuie sa Te imit ci sa Te las pe Tine sa cresti in mine si eu sa devin transparenta, in asa fel incat oamenii cand se uita la mine, sa Te vada pe Tine ...
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/photos/photolovepeace

2 comentarii:

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Ești atât de tranparentă, Cella.
Un om, doar un om...minunat!

cella spunea...

Tora,
ma simt atat de iubita ... incat vreau sa ma fac micaa si mai transparentaaaaaaa!
Sunt un om in proces de transparenta;)