vineri, 6 august 2010

asteptand minunile ....

De fiecare data cand plec din tara ma rog Domnului sa mi-i tina pe toti intregi si teferi si ... sa nu moara nimeni. Daca e sa se intample ceva ... sa se intample cand sunt acasa. Si ... pana acum, Domnul m-a ascultat.
Abia m-am intors acasa si unul din nepoti ma suna sa imi spuna ca ... a cazut si il doare mana foarte tare. Am ajuns la el dupa ce era internat ... era mai grav decat parea. Era palid si incerca sa imi zambeasca ... i-a reusit cumva ... cat de cat ... iar eu am tot incercat sa il inveselesc ... ironic ce-i drept.
Ieri, a fost operat si ... a fost o operatie lunga ce am crezut ca nu se mai termina. Nu stiu cum sa explic de ce sunt conectata cu anumite persoane si cum de stiu cand se intampla ceva cu ele ... insa am inceput sa plang si sa ma rog disperata pentru el ... stiam ca ceva nu e bine .... am sunat sa aflu detalii ... inca nu le stiau ... Si, intr-adevar, a facut alergie la anestezice ... ca daca era la antibiotice si acum ar fi aratat la fel.
Azi, am incercat sa descos o doamna asistenta foarte draguta despre ce are el acolo operat ... despre cele doua brose puse la cot si cum arata operatia si cum va fi ghipsul ... trebuie sa recunosc ca am fost placut impresionata de faptul ca nimeni nu a vorbit tipat ci mi s-au dat lamuririle ce le-am cerut.
Si pentru ca nepotul asta imi seamana si prefera sa suporte cat mai mult durerea, m-am prins si l-am intrebat daca a cerut calmante ... "aaah, nu". L-am aranjat cu o venula si calmante pentru seara asta cel putin ...
M-am bucurat sa il las zambind desi stiu ca durerea e mare si ca ... de-acum s-a aranjat cu dureri de oase la schimbarile de vreme. Stiu ca rugaciunile inaltate pentru el au fost ascultate, stiu ca si ale lui au fost ascultate pentru ca dimineata imi scria ca ii vine sa se urce pe pereti de durere ...
Ca el e bine acum e o minune ce noi am asteptat-o .... inca mai astept minuni si ... ele vin pentru ca Tata ma si ne iubeste.
M-a rugat sa nu spun la toata lumea ce si cum s-a intamplat insa cine afla sa se roage pentru el ... Ce ti-i si cu adolescentii astia si dorintele lor ...

12 comentarii:

denisia spunea...

E greu sa treci prin toate astea... abia dupa ce totul a trecut, te intrebi; oare cum am putut suporta?

Multa sanatate si putere sa treceti cu totii cu bine peste lucrurile acestea.

Anikó spunea...

Ma rog pentru el,ca domnul sa-l vindece,iar voua putere ca sa treceti cu bine peste aceasta incercare.

cella spunea...

Denisia cand te afli in ele nu te intrebi mare lucru ... efectiv actionezi ... vreau sa iti spun ca am ajuns azi acasa si am dormit ... bustean. Asta dupa ce stiam ca e bine;).
Multumesc frumos draguta mea.

cella spunea...

Aniko esti o scumpa ... am sa ii spun ca mai sunt oameni ce se roaga pentru el ...
Multumim de rugaciuni si sustinere.

Anonim spunea...

Dul sa se atinga de el si sa ii aline durerile...I know durerile de oase sunt cele mai groaznice..dar Dzeu este balsamul suprem...Dul sa te inatreasca mai departe in slujire Cella draga...GBU:*

cella spunea...

Feli draga mersi;)
Si tie sa iti dea Domnul har si putere la invatat sa vindeci oasele :D

elena marin-alexe spunea...

M-am rugat si eu pentru el.Dumnezeu sa-l vindece.El poate si cu siguranta ne va asculta rugaciunile.

cella spunea...

Multumesc frumos Elena ... mi-a zis ca simte Mainile ce aduc vindecare, simte puterea rugaciunilor inaltate pentru el ...
Ce important e sa ai langa tine oameni ce se roaga pentru tine ... ce staruie pentru cei in suferinta ... ce bine-i langa Domnul;)

Rodica Botan spunea...

Dumnezeu sa lucreze la el si chiar si durerile astea sa-i aduca binecuvintari. Am observat ca asa se intrimpla de multe ori...durerile ne fac mai buni si mai intelegatori...si ne schimba in bine totdeauna. Insanatosire grabnica ii doresc...

cella spunea...

Rodica la concluzia asta am ajuns si eu. Cand o iau pe aratura ma gandesc serios ca iar ma tranteste Domnul;) ... si incerc sa imi revin.
Mersi de urari ;)

Radu Profiri spunea...

Mulumesc pentru rugaciunile voastre.:) Inseamna foarte mult penrtu mine. (eu sunt nepotul ala)

cella spunea...

Nepoate, nepoate ... bun venit acasa ;)