sâmbătă, 14 august 2010

uneori

Sunt momente cand Dumnezeu ma ia de guler si ma scutura bine, cand ma cearta ... uneori e nevoie sa ma puna la colt si sa ma pedepseasca, uneori trebuie sa ma mustre ca sa pricep ca iar am luat-o pe ulei, uneori insa ma apuca bocetele si scancetele si trebuie sa ma tina in brate ca sa ma linistesc .... atunci am nevoie sa ma iubeasca si sa imi reumple rezervorul cu dragoste ca ... pare uscat de tot ...
Imi place de El chiar si cand ma cearta si ma pedepseste pentru ca asta inseamna ca ii pasa de mine si nu ma lasa de capul meu .... ca mintea mea creata ii in stare de multe ...
Insa ... imi place cand stam amandoi in tacere si ne bucuram unul de prezenta celuilalt ... uneori mai canta cate o vrabiuta sau se cearta cu o alta pentru niste gaze ce le-au invadat spatiul ... Uneori admiram amandoi si ne distram de cainele tafnos si mofturos ca e trezit de vreo musca indrazneata sau de pisoii ce se harjonesc si mai darama lucrurile pe langa ei ...
E nevoie si de tacerea plina de incredere in relatia cu El ... asta imi da siguranta, ma simt iubita asa cum sunt ....
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/photos/amazing-capture

Niciun comentariu: