joi, 5 ianuarie 2012

2012 si sfarsitul lumii - Rev. Dr. Lazar Gog


Am postat aseara clipul insa am mai meditat intre timp la el. Sunt multe lucruri ce ma contrariaza. Unul din ele ar fi cultura maiasa si ideile din ea. Da, trebuie sa stiu pe ce lume ma aflu insa care cultura si filosofie imi influenteaza viata?  Recunosc ca nu am citit cartea apocrifa Enoh. Nu o pot lua ca autoritate din partea Lui Dumnezeu atata vreme cat ea nu e pusa langa celelalte carti din Biblie. Da, Isus si ucenicii stiau de ea insa nu e pusa alaturi de cartile lui Moise, de lege.

Vine Domnul! Vine sfarsitul lumii. Nu contest pregatirea rev. dr. Lazar Gog insa nu pun cuvantul lui mai presus de cel spus de Isus in Matei 24, ar fi bine de citit tot capitolul. "Dar despre ziua şi ora aceea nu ştie nimeni, nici îngerii cerurilor, nici Fiul, ci numai Tatăl." Matei 24:36

Sunt gata sa plec ACASA? Ce inseamna ACASA? Sunt sigura ca voi merge in rai? Cum ajung acolo? Cine imi arata Calea? "Isus i-a răspuns: – Eu sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.  Dacă M-aţi cunoscut pe Mine, Îl veţi cunoaşte şi pe Tatăl Meu" Ioan 14:6-7

6 comentarii:

Katia spunea...

Oare numai mie imi pare ca taie piroane omul asta? Nu pot sa las deoparte faptul ca m-a dezamagit in '93. Imi promisese tocmai dinainte de revolutie, ca in '93 va fi sfarsitul lumii. Si n-a fost. De atunci stau bosumflata, nu-mi trece cu nimic.

cella spunea...

Katia,
stii ce spune Isus in Matei 24:36 "Dar despre ziua şi ora aceea nu ştie nimeni, nici îngerii cerurilor, (nici Fiul), ci numai Tatăl"

E prezentarea unui om luand in calcul anumite aspecte curente si atat. Nu pot sa cred ce spune el si sa uit ce spune Isus.

Un singur lucru e clar insa: Vine Domnul sa isi ia mireasa! Esti gata? Sunt gata?

livius spunea...

Suntem constienti de multimea aberatiilor de tot felul, ce sunt puse inaintea noastra. Spunea cineva: "Eu sunt un negustor ce imi expun marfa pe taraba. Tu uita-te, analizeaza, iar daca iti place , cumpara. Daca nu cumperi, mergi mai departe."
Acestea fac parte din paleta de curiozitati care incanta mintea celor dornici de senzatie, dar trebuie stiut ca orice perspectiva oricat ar fi ea de "profetica" tine doar un an, apoi alta ii ia locul, cu idei mai nastrusnice, si tot asa.
Apostolul Petru spune care este datoria noastra (2 Petru 3:18), ca sa ne lamureasca (sa ne puna in garda) despre pericolul descris in versetul 17.
Cred ca ai destule de facut si nu este indicat sa-ti consumi timpul cu lucruri din astea.

Domnul sa te ajute sa cresti in Harul si in Cunostinta Domnului Isus Hristos.

cella spunea...

Aseara cand l-am gasit pmi-am zis sa ma uit la el ca n-o fi foc. O singura propozitie de acolo mi-a placut: "Vine Domnul!"

Da, aveti dreptate: am atatea altele de facut. Si, ma apuc de ele ca sunt mai interesante, palpitante si ma leaga de cer cum nici nu am habar.

Tafnat_Paeneah spunea...

noi predicam pe Cristos cel rastignit nu prea am timp de polemici trebuie sa ma pregatesc de răpire

cella spunea...

Nu polemizez nimic si ma pregatesc sa plec ACASA!