miercuri, 6 februarie 2013

iarba si toata gloria ei

"6 Un glas zice:
 «Strigă!» 
«Ce să strig?», am întrebat eu. 
«Orice făptură este ca iarba şi toată gloria ei este ca floarea de pe câmp!7 Iarba se usucă, iar floarea cade când suflarea DOMNULUI vine peste ea!» 
Într-adevăr, ca iarba este poporul!
8 Iarba se usucă, iar floarea cade, însă Cuvântul Dumnezeului nostru rămâne pe vecie. " Isaia 40:6-8

Isaia nu isi mai pune problema daca glasul ce Il aude e real, daca nu e o iluzie, daca ... nu cumva mintea ii joaca feste. El stie a cui e glasul ce ii spune. Recitesc Isaia 6:"8 Apoi am auzit glasul Stăpânului, întrebând: – Pe cine să trimit? Cine va merge pentru Noi? – Sunt aici! Trimite-mă! am zis eu." Glasul ce ii vorbea era a Dumnezeului Lui Avraam, Isaac si Iacov si a Dumnezeului lui. 

Am crescut la tara si desi nu-s experta in agricultura, ceva ceva tot stiu despre iarba. Are nevoie de apa ca sa creasca si sa ramana verde. Are nevoie de soare in razele caruia sa se scalde ca sa fie frumoasa. Are nevoie de pamant bun ca sa poata sa isi tina radacinile si de unde sa isi extraga hrana. Un an secetos si calduros aduce iarba in stare casabila - adica se sfarama cand o atingi. De una singura nu poate creste, nu isi poate sustine viata. Fara pamant, apa, soare, caldura ... iarba nu traieste.

Cuvantul Domnul aici face o paralela intre om si iarba. Traiesc pentru ca Domnul a suflat suflare de viata, duh de viata in mine. Cand El va decide sa ia duhul meu inapoi .... eu fizic voi muri. Fara Duhul de viata ce vine de la Domnul si este al Domnului eu nu pot trai. Am nevoie de niste conditii de viata minime ca sa pot trai. De una singura nu o pot face.  Insa ... chiar daca as trai in cele mai bune conditii de viata, in cea mai luxurianta parte a lumii, in conditiile cele mai bune de sanatate, chiar daca as fi cea mai cunoscuta persoana din lume, tot nu as fi vesnica, tot as muri. Asa am fost creata. Sunt ca si iarba de pe camp. Oricata faima as avea ... faima trece si ma trec si eu. Domnul si Cuvantul Sau insa raman vesnic in ciuda a toti si toate. De ce? Pentru ca El e vesnic, pentru ca Cuvantul Sau e Adevarat, pentru ca El asa a spus si ce a spus s-a implinit si Cuvantul Sau e probat, testat, verificat si adeverit. Pentru ca ceea ce spune El se implineste litera cu litera. 

Cu cativa ani in urma am decis sa cred ca promisiunile Bibliei sunt valabile si pentru mine, sa cred ca este vesnic, adevarat, real, ca Dumnezeul Lui Avraam, Isaac si Iacov este si Dumnezeul meu. Am decis sa cred ca Isus Christos (Yeshua HaMashiach) este Fiul Lui Dumnezeu, Cel trimis de sus, Cuvantul intrupat, ca Duhul Sfant este Duhul Domnului. Am luat decizia de a crede chiar daca sunt lucruri pe care nu le inteleg, chiar daca unele sunt greu de inteles, chiar daca uneori pare greu de crezut. Am ales sa Il cred pe Domnul pe Cuvant. Am experimentat ca e real si Adevarat. 

Isaia primeste un mesaj ce trebuie sa il spuna poporului sau din Iuda. Si Isaia il spune, il scrie si cuvantul acesta razbate in ciuda a toti si toate pana astazi. Citesc din istorie si vad ca ceea ce a spus Domnul profetului Isaia se implineste cu fiecare litera. 

Eu ce mesaj am de spus? 
Am ceva de spus?
Isaia era profetul Domnului cunoscut de regi si de popor .
Eu sunt fiica Tatii - asa imi place sa ma laud. 
Eu ce spun despre Tata?
Cum de sunt eu fiica Dumnezeului lui Avraam, Isaac si Iacov?
Cine e Cel prin care am primit iertarea pacatelor, viata vesnica si infierea?
Cine e Cel ce ma indeamna sa Il caut pe Tata, sa Il cunosc pe Isus, sa traiesc asa cum spune Biblia?
Ce mesaj am de spus? Cred mesajul ce il am de spus? Traiesc in realitatea mesajului? 
Am realizat ca sunt ca iarba de pe camp. Insa sunt verde sau uscata? Si, daca sunt verde, se vede asta?
Jews News

Niciun comentariu: