miercuri, 19 august 2009

investitii

M-am tot intrebat oare ce voi fi intrebata la judecata de apoi? Ce intrebari imi va pune Dumnezeu? Ce a contat din tot ce a fost pe pamant? Pe ce sa pun accent? Am gasit in Viata condusa de scopuri" a lui Rick Warren ca imi vor fi adresate doua intrebari: Ce ai facut cu Fiul meu Isus? si Ce ai facut cu ce ti-am dat?
Pe Isus l-am acceptat ca Mantuitor si Domn si ... vreau sa fiu ca El.
Ce am facut cu ce mi-ai dat? Adica? Oamenii de langa mine, lucruri, servici? In ce am investit timp, bani, munca? Pai ... cand in oameni, cand in carti, cand la servici.
Ma uit la Isus din nou si ... imi place cum ii trateaza pe ucenici si pe prietenii Lui, merge la masa cu ei, stau la povesti pe corabie, pe munte ...
"Un prieten este ca si un copac, gasesti odihna la umbra crengilor lui in zilele de arsita sau adapost in furtuna". E un citat care imi place si ... chiar daca unii din prietenii mei nu sunt langa mine pentru ca au "radacinile" in alta parte sau ... si-au facut rostul in alt pamant asta nu face decat sa dea un farmec aparte prieteniei si la unele din ele sa faca relatia si mai puternica insa am si prieteni aici langa mine.
Ei sunt importanti in calatoria numita viata, ei sunt cei care ma ridica sau ma ajuta sa ma ridic, cei care ma cizeleaza, cei cu care slujesc, cei care plang si rad cu mine. Cei ce stau langa mine cand viata nu e numai roz.
De ce scriu despre ei? Pentru ca sunt importanti, pentru ca ii consider daruri de la Dumnezeu pentru mine. Fiecare din ei isi are rolul lui in formarea mea si e important. Cu unii am devenit prietena dupa multe lupte, cu unii a fost mai usor dar ... fiecare din ei este o binecuvantare.
Imi place sa petrec timp cu ei, sa povestim, sa stiu ce e cu ei, ce ii doare, de ce ii doare, sa ii inveselesc cand sunt tristi si sa plang cu ei.
Investesc in prietenii mei ... pentru ca sunt daruri date de Domnul!
Doamne, multumesc pentru fiecare prieten pe care mi l-ai dat, pentru ceea ce ai pus in fiecare, pentru ca ai facut in asa fel incat sa ne intalnim, sa ne cunoastem si ne-ai facut o binecuvantare unii pentru altii si te rog ajuta-ma sa fiu o binecuvantare pentru fiecare din ei ....

3 comentarii:

Anna spunea...

noi cand mergem, cum a facut Isus, sa stam la masa sa povestim? sau macar un suc? :D

cella spunea...

ooo, ma inviti la un suc?

Tafnat_Paeneah spunea...

Cel mai mare lucru pe care-l poti face pentru un prieten
nu este sa-i dai din bogatiile tale, ci sa i le scoti la iveala pe cele
care sunt ascunse in el insusi.