joi, 20 august 2009

Unde esti?

Am acceptat sa imi fii Mantuitor si Domn si de atunci a inceput un proces de transformare, de a fi ca Tine, de a fi un ucenic, de a Te reprezenta ...
Uneori mi-ar placea sa fi trait acele vremuri, sa Te pot vedea, sa am imaginea Ta in minte insa ... tu ma numesti fericita ca am decis sa cred fara sa te fi vazut. Dar ... ma gandesc la inaltare, la cat de buimacita as fi ramas. De ce pleci? Unde sa te caut? Cum ramane cu mine? Si vine cincizecimea si ... totul parca ia foc. Daca dupa inaltare ucenicii stateau in casa impreuna, momentul cincezimii i-a scos din casa, i-a dus in toata lumea, i-a ajutat sa spuna ceea ce credeau, sa indure batai cum stiau mai bine romanii sa le aplice, i-a transformat din pescari in evanghelisti, din drojdia societatii in ucenici ai Tai, au riscat totul si au spus si altora ca exista salvare, ca ai venit sa impaci lumea cu Dumnezeu, ca ai deschsis usa spre El.
Acelasi Duh e si in mine, ca cel ce a venit peste ucenici la cincizecime. Si totusi?
Te vad altii in mine? Ii tratez pe cei de langa mine ca si cum Te-as trata pe Tine?
De ce tin vestea buna numai pentru mine si pentru cativa? Ne-am intalnit la cruce, acolo am primit iertarea, acolo pacatele mi-au fost iertate, acolo ... am primit viata din Tine ... de ce am plecat de la cruce? De ce nu spun si altora ca drumul spre viata trece pe la cruce?
Descopar ca fug de suferinta, ca fug de oamenii ce sufar si ... alinandu-mi constiinta imi spun ca si asa viata e grea, de ce sa mai stiu si de altiii ...
Imi vad de viata mea insa nu multumesc pentru sanatate, nu multumesc pentru ca vad, aud, pot merge, pot vedea, nu multumesc ca azi am paine si uit ca ziua de maine e inca viitor ...
Dar in tot acest timp, oameni de langa mine, oameni ca mine au parte de boli ce desfigureaza, de oameni dragi lor ce mor, de traume din care nu isi mai revin. Eu insa nu ii vad, nu ii aud si daca totusi aud sau vad ... nu fac mai nimic ori chiar nimic.
Intr-un cuvant nu Te vad in altii insa ... cred ca nici altii nu Te vad in mine ...
Doamne, esti aici in inima mea, dar Te rog oricat ar durea, schimba-ma, ajuta-ma sa vad cu ochii Tai, sa vorbesc cum ai vorbi Tu, sa mangai asa cu ai mangaia Tu, sa iubesc asa cum iubesti Tu ...

Niciun comentariu: