sâmbătă, 8 august 2009

Te iubesc ! ... Oare?

Am realizat ca nu te iubesc asa cum credeam, ca esti important pentru mine, ca esti Mantuitor, ca e bine ca ma iubesti, e superb insa ... am incercat sa iti dau un spatiu din viata mea in care sa stai comod acolo. Si Tu vrei toata viata mea? Tot? Sa intri in camera mea, sa cunosti prietenii, sa asculti muzica mea, sa Te uiti cu mine la filme, sa folosesti computerul, sa mergi cu mine la intalniri, petreceri, oriunde?
Uuuuu, pai asta e cam greu.
Muzica m-a insotit de cand ma stiu, mamei mele i-a placut sa cante si a cantat si daca stiu unele melodii pe care multi nu le stiu pentru ca nu le-au auzit niciodata e pentru ca mama a cantat cand era insarcinata cu mine sau cand eram bebelus si nu numa. Am ureche muzicala si ... prind rapid, recunosc multe melodii dupa primele acorduri, muzica ma ajuta sa visez, sa plang, sa meditez. Invat, gatesc, lucrez cu muzica.
Insa la un moment dat ... am inceput sa gandesc ce muzica ascult, despre cine se canta in muzica mea. Multa vreme am stiut top 10 Romania si top 10 international, stiam cine urca si coboara in top, la unii dintre cantareti le stiu povestile, stiu versurile melodiilor. In perioada adolescentei rar aveam nevoie de caietul sau cartea de cantari, stiam versurile si stiam si pe cele de la radio si TV. Stiam clar ce se canta la biserica si ce nu. Am vrut sa devin cantareata insa ai mei nu au fost de acord.
Imi place sa spun ca sunt sectanta, pentru ca suna socant. Am o mare admiratie pentru artistii nostri si cei straini insa daca prin muzica lor nu imi spun despre Dumnezeu, am decis sa nu ii ascult. Si chiar daca dupa parerea multora, muzica crestina nu e cea mai calitativa, prefer sa o ascult pe asta pentru ca oamenii acestia, asa stangaci cum sunt, vorbesc despre Dumnezeu, despre framantari, despre cer ...
Cartile au fost o alta problema a mea. Imediat ce am inceput sa stiu literele alfabetului am fost indemnata sa citesc si ... de atunci tot citesc. Dar am citit si o gramada de carti care era mai bine sa nu le fi citit. Cartile pe care le citesc, ma ajuta sa traiesc o viata curata, morala, ma ajuta sa il descopar pe Dumnezeu? Daca nu, atunci nu au ce cauta in rafturile bibliotecii mele, ideile lor nu au loc in mintea mea. Nu vorbesc aici de manuale scolare ci de romane, povesti, carti ce imi formeaza caracterul si gandirea.
Filmele - ce fel de filme vad si cate? Ajunsesem un fel de consilier cinefil in cercul meu pana am realizat ca imi e greu fara sa vad macar un film pe zi, ajunsesem dependenta. Nu ma uitam la filme interzise sau de groaza insa imi pierdeam timpul.
Daca Isus ar fi vizibil aici langa mine, ar asculta muzica asta, ar citi cartea asta, ar vedea filmul asta, ar juca jocul asta, ar avea aceleasi informatii in computer ca si mine? Cu intrebarea asta in minte am inceput procesul de curatire ... oricat de tentant a fost nu am vrut sa cedez.
Isus e aici in camera mea, in mine si ... am decis sa Il accept ca Domn, nu numai ca Mantuitor.
Am crezut ca nu conteaza ce asculti, ca muzica e importanta nu versurile, ca pot citi orice fara sa imi afecteze gandirea, ca pot vedea orice fara sa imi fie afectat mintea, inima. Dar cu stupoare am descoperit ca nu e asa. Poate ca eu sunt mai slaba ca sunt afectata de ceea ce aud, citesc si vad, poate ca e doar problema mea. Dar in ce ma priveste, muzica ce o ascult e muzica inchinata Dumnezeului meu, cartile mele ma ajuta sa il cunosc, ma provoca sa il caut, filmele la care ma uit, nu sunt multe, sunt selectate si cum ar spune Anca, nepoata mea sunt comedii romantice si unele din ele siropoase (dar inca nu am facut diabet, ceea ce e bine).
Pentru ca sunt iubita Ta, vreau sa ascult si sa cant despre Tine, despre dragostea mea pentru Tine si a Ta pentru mine, vreau sa citesc carti unde sa Te descopar si vreau sa nu imi fie afectata mintea si inima de imagini ce Tie nu iti plac.
Da, vreau sa te iubesc!

Niciun comentariu: