luni, 17 ianuarie 2011

cu ingerii

Azi ... le-am dar putin de lucru ingerilor si cred ca au mai chemat vreo cativa in ajutor. Eram in oras si trebuia sa traversez intre doua stradute, fara nici o zebra. M-am asigurat ca nu vine nici o masina sau tramvai. Unul trecuse in deal, unul in vale ... ma mai asigur odata si trec. Insa cand am ajuns la a doua linie ... aud claxonand un alt tramvai ce se pregatea sa coboare. Banuiesc ca ingerii au tabarat sa tina tramvaiul ala bine acolo pe sine. Saracul vatman ... nu stiu ce a zis in gandul lui iar eu fulgerator am ajuns pe celalalt trotuar ...
N-am nici un dubiu ca ingerii au fost la treaba din plin si mai stiu ca Domnul ostirilor in fruntea celelor de ingeri vazandu-ma gata sa devin afis au tabarat in jurul meu.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Cred ca traim zilnic minuni, dar poate nu le acordam atentia cuvenita.Cat despre experienta ta zic doar -Slavit sa fie Domnul!
Te pup draga mea!

cella spunea...

Elena,
cand am realizat ca pentru a nu stiu cata oara ma scoate la limita din belele de astea ... mi-a cam tremurat inima in mine, crede-ma.
O imbratisare calda din Moldova noastra!