luni, 3 ianuarie 2011

cum sa nu Il iubesc?

Pentru trecerea dintre ani am trecut si eu in cealalta parte de tara, in vest, unde ma astepta o calatorie de noua ore si jumatate. Toate bune si frumoase ... numai ca in tren nu era caldura iar temperatura de afara era undeva pe la -10 grade celsius. Controlorul a zis ca va merge sa intrebe ce se intampla. A venit si supracontrol iar seful lor era nervos ... ii era jena sa ne verifice biletele. Am intrebat ce se intampla si cand vor da drumul la caldura ... mi s-a spus ca in Suceava se va schimba locomotiva si ca de acolo situatia se va ameliora ... Am rabdat pana in Suceava desi degetele de la picioare nu le mai simteam ... In Suceava a venit un nene si a vazut ca era in ordine cu butoanele de la caldura si a plecat ... Am plecat din Suceava si controlorul ne spune ca nu vom avea caldura ... speram ca la Vatra Dornei vor cobori multi si atunci ne vom muta in vagoanele unde e cald ...
Doamne, adica in urmatoarele sapte ore asa voi merge ... uneori mai si spulbera in compartiment ... Ce sa fac, cum sa fac ... ? Ma strofocam sa gasesc idei si solutii pentru problema mea si nu-mi iesea nimic. Cand simt ca Tata ma intreaba: "auzi tu, da pe Mine nu ma intrebi nimic de problema ta?". Pfuuuuu, da ... chiar cde bolovanca sunt ... am uitat complet. "Doamne, Te rog nu poti Tu sa unesti tevile, furtunile, sistemele sau mai stiu eu ce folosesc astia de la CFR ca sa incalzeasca trenurile? Te rog fa ceva ca pana la Cluj eu deger aici ... Te rog!"
Mi-am pus castile in urechi, m-am reapucat de citit si ... m-am linistit. Eu nu am ce sa fac, se pare ca nici cei de la CFR nu au insa Tati a meu poate asa ca ... de ce sa ma agit ca un Pepsi? Cam in jumatate de ora a inceput sa se incalzeasca in compartiment.
Stiu ca traiesc intr-o perioada in care pot vedea soarele la o scara infima, pot sa gasesc explicatii pentru orice, oricand ... oriunde. Nu stiu sa explic si nici nu vreau sa explic ce s-a intamplat in tren, nici nu ma intereseaza explicatiile. Stiu clar ca Tatalui meu i-a pasat ca copila lui ingheata de frig in tren, ca voi raci, ca voi boli si a trimis o echipa de ingeri sa rezolve situatia. Nu am vazut ingerii ... nu am simtit aripile lor langa mine insa nu pot decat sa multumesc Tatalui meu care ma asculta, ma iubeste si care stie cand un fir de par de pe cap incepe sa aibe dor de duca.
Cum sa nu Il iubesc?
"Urmeaza-ti visul" e prima melodie ce mi-a fost dedicata anul acesta si inca de insasi autorul acesteia, adica  de Chris.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noroc cu... castile :)

cella spunea...

Nu le folosesc tot timpul insa ... cateodata sunt folositoare :D