miercuri, 21 septembrie 2011

am invatat si ... mai invat.

Am invatat... ca nimeni nu este perfect...
Pina cind nu te indragostesti...

Am invatat ...ca viata e dura...
Dar eu si mai si!!!

Am invatat ... ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta persoana.

Am invatat ca atunci cind porti pica si
amaraciune fericirea se duce in alta parte.

Am invatat... Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune ... Pentru ca miine poate va trebui sa le retragi..

Am invatat ca un suris e un mod economic pentru a-ti imbunatati aspectul.

Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt ... Dar pot mereu sa fac cite ceva.

Am invatat ... ca atunci cind fiul tau nou nascut iti tine degetul in micul lui pumn ..... s-a lipit de tine pentru toata viata.

Am invatat...ca toti vor sa traiasca in virful muntelui...Dar toata fericirea si cresterea au loc in timpul urcusului. 


Am invatat ....ca trebuie sa te bucuri 
de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..

Am invatat .... ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii..... 

Cind sint cerute si cind de ele depinde viata cuiva..

Am invatat ca cu cit irosesc mai putin timpul... mai multe lucruri reusesc sa fac. 

2 comentarii:

Misu Radovici spunea...

Am invatat ca ... inca mai am de invatat ...
Am invatat ca TATI ... ma poate surprinde INCA ... in moduri nebanuite :D ...
Blessings!

cella spunea...

Si prin oameni de la care nu ma asteptam ;)
Mersi Misu ;)