vineri, 16 septembrie 2011

nu e ca mine ...


"Aşa ai făcut, iar Eu am tăcut. Ţi-ai închipuit că sigur sunt ca tine, dar te voi mustra şi îţi voi pune totul în faţă!  Luaţi aminte la aceste lucruri, voi care Îl uitaţi pe Dumnezeu, ca nu cumva să vă sfâşii şi să nu aibă cine să vă scape!"
Ce am facut? M-am inchinat ca asa imi cerea religia, parintii, ... constiinta. Inima mea nu avea nici o treaba cu inchinarea insa trupul meu isi facea ritualul. Am furat sau am fost partas la furt, inselaciune, tradare, barfa, minciuna, adulter, concubinaj, curvie ...


"Căci este timpul să înceapă judecata chiar de la Casa lui Dumnezeu. Şi dacă începe cu noi, care va fi sfârşitul celor ce nu ascultă de Evanghelia lui Dumnezeu?! Şi dacă cel drept este salvat cu greu, ce se va face cel lipsit de evlavie şi păcătos?! " 1 Petru 4:17-18.


Cine face parte din Casa Lui Dumnezeu? Doar evreii? Doar romanii ca ei sunt fruntea oriunde - si in bune si in rele? Daca ma uit in Psalmul 50 din nou vad ca la judecata sunt chemati toti oamenii insa intrebarile sunt pentru "cei ce au încheiat legământ cu Mine prin jertfă!“. Jerfta stiu clar ca a fost Christos (Mesia, Yahwe). 


Daca nu pot sti ce se intampla acum cu prietenii mei de pe alte continente asta nu inseamna ca nici Dumnezeu nu stie. Daca nu stiu ce fac celulele din corpul meu si cum lupta si alearga prin corp asta nu inseamna ca nici Dumnezeu nu stie. Daca cred ca nu ma vede nimeni si pot fraieri pe oricine, oricum, oricand, oriunde asta nu inseamna ca Dumnezeu e ca mine.


Pe oameni, pe cei la fel de limitati ca mine ii pot duce cu presul, ii pot minti insa pe Cel care stie soarta oricarei seminte de floare, planta, oricarui fir de par, oricarui nucleon din nucleul celulelor mele nu am cum sa Il mint. El vede totul, stie totul.


Il uit pe Dumnezeu? Cum cand, unde? Imediat sar de sapte metri in sus. Oooo, da! Il uit. Si inca ce amnezie ma prinde uneori .... Insa astazi am primit un semnal de alarma. Am aflat ce seva intampla cu mine daca mai continui asa "te voi mustra şi îţi voi pune totul în faţă! Luaţi aminte la aceste lucruri, voi care Îl uitaţi pe Dumnezeu, ca nu cumva să vă sfâşii şi să nu aibă cine să vă scape!"

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Postarea ta este ca un dus de apa rece.
Fii binecuvantata Cella draga!

cella spunea...

Sper sa nu racesti Elena :D
Un weekend de poveste draga mea ;)