joi, 1 septembrie 2011

El vorbeste!

Dumnezeul dumnezeilor, da, Domnul vorbeşte şi cheamă pământul de la răsăritul soarelui până la apusul lui! Psalm 50:1. 
Cine vorbeste? Dumnezeul dumnezeilor. Si atunci, pe vremea lui Asaf, ca si acum erau zei si oamenii ii credeau dumnezeu, se inchinau lor. Insa Asaf spune aici ca Dumnezeul dumnezeilor este Cel care vorbeste. Pana atunci vorbise prin ingeri, oameni -profeti, prooroci, mesageri, Duhul Sau, Moise a vazut Slava Lui si a auzit Glasul Sau, Avraam a stat la povesti cu Dumnezeu, Iosua s-a intalnit cu "căpetenia oştirii DOMNULUI" si pe paginile Bibliei gasesc multe relatari cand in diverse forme Dumnezeu vorbeste oamenilor Sai. 


Acum insa, El vorbeste. Cui? Cheama pamantul de la rasaritul soarelui pana la apusul lui. Adica oriunde ai fi, in ce zona geografica te-ai afla, esti chemat de Dumnezeu la intalnire cu El. 


El vrea sa imi / iti vorbeasca.


Nu spune: vreau sa vorbesc numai cu cei cu ochii negri sau numai cu cei cu IQ de peste .... 120 iar pe cei cu nasul mare si parul valvoi nu vreau sa ii vad. Nu! Nu! Nu! Nici vorba! De la rasarit pana la apus. Si, daca ma gandesc bine ... Romania e asa mai la rasarit (din punctul meu de vedere). 


De vreo cateva zile am amestecat raceala cu alergia si otita. A iesit un amalgam nu foarte placut care mi-au facut urechea stanga sa nu mai auda bine si eu sa ma catapultez la doctor. Aveam emotii cand m-am dus la el. Stiam ca ma va certa ca nu am mai trecut pe la el ca sa continui tratamentul pentru alergie, ca nu am voie sa las lucrurile de izbeliste .... S-a uitat insa lung la mine si mi-a zis numai: "cam 100 de ani au trecut de cand nu ai mai trecut pe la mine?" Am incercat sa fac haz de necaz si i-am spus ca ceva mai putin.


Il stiu pe doctorul asta de multi ani, i-am dat batai de cap de nu mai stia ce sa faca cu mine ... si am incredere in el. M-a rugat sa fiu atenta la ce imi spune si mi-am facut urechile palnie si ochii mari (de parca as auzi si cu ei). Mi-a spus o lista cu trei lucruri pe care nu am voie sa le mai fac niciodata. Am clipit des ... "Niciodata?" "Da, ai auzit bine! Niciodata nu mai ai voie sa .... sa ..... sa.... Punct. Asta daca vrei sa nu surzesti si sa complici si asa complicatele lucruri." N-am comentat, am tacut malc. Ce sa mai zic? "Sa traiti, am inteles!"


Nu m-a sunat doctorul sa ma cheme pe la el. Eu am sunat sa imi fac programare. Nu mi-a trimis mesaj prin Asaf, cu miii de ani inainte ca sa imi spuna ca ma cheama. Prin Asaf insa mi-a trimis Dumnezeul dumnezilor mesaj. Ca de la rasarit pana la apus, El cheama oamenii sa le vorbeasca. Nu ma pot scuza ca am probleme cu urechile ca ... nu aud numai cu ele. 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sa te faci bine Cella! Sa ne vedem si sa ne auzim cu bine! >:d<x3

cella spunea...

Asa sa dea Domnul ...

Monna Albu (Novacescu) spunea...

Un mod minunat de a vorbi cu Dumnezeu ..este atunci cand stam in partasie cu El.
Ca fiecare copil....ne simtim bine in prezenta Tatalui nostru...si este minunat sa stim ca avem un TATA asa de puternic caruia ii putem spune orice !